Plukveer - hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Moms

Hej piger,

jeg er 20+6 i dag og har den sidste uges tid haft lidt plukveer. De gør ikke ondt. Jeg kan bare mærke, at livmoderen bliver stenhård.

Hvad med jer - har I mærket noget til det? Smerter?

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Leonora25

Jeg tror også jeg har haft plukveer. Oplever det ved at det summer lidt i den nedre del af maven og så bliver livmoderen hård lidt sjov fornemmelse. Ingen smerter her, men tror jeg heller ikke der bør være i forbindelse med plukveer?

Anmeld

26. juli 2011

Københavnermor

Moms skriver:

Hej piger,

jeg er 20+6 i dag og har den sidste uges tid haft lidt plukveer. De gør ikke ondt. Jeg kan bare mærke, at livmoderen bliver stenhård.

Hvad med jer - har I mærket noget til det? Smerter?

Moms

Jeg har kun oplevet det en enkelt gang, i søndags i Ikea. Er ikke sikker på at det var en plukve, men maven blev jernhård og øm og det varede lidt tid før det gik over igen..

Er det ca sådan det føles?

Anmeld

26. juli 2011

SSL

Jeg er netop gået ind i 19. Uge Idag, og jeg fik nogle voldsomme sammentrækninger/jag i livmoderen i lørdags, jeh måtte sætte mig ned, smerten var relaterende til mens smerter, der kom et par i træk, og så gik det over, men dagen efter var jeg fuldsædig øm i hele 'understellet', men mine gjorde oprigtigt ondt :/ men min mave var også helt hård, under og lidt efter.. Mange jeg har forklaret det til, mener det er plukveer men det kan nok godt være forskelligt fra person til person, om det gør ondt.. Mit gik også om i lænden agtigt.. Det er lidt svært at beskrive :-)

Anmeld

12. august 2011

OverTheRainbow

Jeg er i 24. uge og synes nærmest jeg har plukveer hver dag.. Hmmm mon det gør noget?

Nogen gange kan det mærkes ubehageligt andre gange blir' livmoderen bare hård hård hård... Den øver sig virkelig

Anmeld

12. august 2011

Klara

Jeg har ikke haft nogen endnu!  
Tror jeg ikke i hvert fald, udgår fra jeg havde opdaget det 

Anmeld

16. august 2011

Fjordside

Jeg har haft plukveer, det var fordi jeg havde overanstrengt mig og det er ikke de gode plukveer læste jeg mig frem til. Så må lære at slappe lidt af Men min mave blev også stenhård, blev helt forskrækket og vidste ikke hvad det var, men det kunne min søster så fortælle mig

Anmeld

18. august 2011

Sof

Jeg har nogle enkelte om aftenen og har i dag haft min første plukve mens jeg var i bevægelse, men mærker ikke andet end at det spænder og at jeg derfor skal tisse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.