Luft i maven og oppustet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.402 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

firsttime

Hej Jeg har lige et spørgsmål... Jeg er 5 + 4 i dag og ligner en højgravid om aftenen... Jeg har simpelthen så meget luft i min mave og prutter vildt meget (hvilket jeg ikke plejer) har også luft i maven og prutter mere end normalt resten af dagen men det er vildt om aftenen. Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende....??? Er det en "normal bivirkning"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

CA

firsttime skriver:

Hej Jeg har lige et spørgsmål... Jeg er 5 + 4 i dag og ligner en højgravid om aftenen... Jeg har simpelthen så meget luft i min mave og prutter vildt meget (hvilket jeg ikke plejer) har også luft i maven og prutter mere end normalt resten af dagen men det er vildt om aftenen. Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende....??? Er det en "normal bivirkning"?

Det er HELT normalt!! Maven puster sig op i starten og man kan føle sig helt stor og tyk. Kan faktisk ikke husker, hvorfor det sker, men normalt - det er det! 
Og tillykke 

Anmeld

25. juli 2011

Madam Blå

Jeg prutter vildt meget, og har gjort det siden jeg blev gravid. Synes det var virkelig pinligt! Men får så ondt i maven, hvis jeg holder det inde, så jeg prutter bare løs herhjemme

Der sker jo meget med ens mave, og også tarmsystem, så tror det er en meget normal "bivirkning". Nogle bøvser meget og nogle prutter meget under en graviditet.. Sådan siger man da i hvert fald

Anmeld

25. juli 2011

Madam Blå

Madam Blå skriver:

Jeg prutter vildt meget, og har gjort det siden jeg blev gravid. Synes det var virkelig pinligt! Men får så ondt i maven, hvis jeg holder det inde, så jeg prutter bare løs herhjemme

Der sker jo meget med ens mave, og også tarmsystem, så tror det er en meget normal "bivirkning". Nogle bøvser meget og nogle prutter meget under en graviditet.. Sådan siger man da i hvert fald

Og forresten - stort tillykke med den lille spire

Anmeld

25. juli 2011

Moms

Oh yes - velkommen i klubben. Og stort tillykke med graviditeten.

Jeg tror det allerede var i uge 6 jeg måtte ud og købe graviditetsbukser for at have noget jeg kunne være i om aftenen.

Det er helt normalt og kan være temmelig anstrengende. Hos mig gjorde det heldigvis ikke ondt, som når jeg ellers har "vindkolik", men det stresser alligevel en fordi det presser sådan.

Hos mig hjalp det at lægge sig på ryggen og slappe af. Så havde jeg mindst gener.

Moms

Anmeld

25. juli 2011

firsttime

Åhh det er jeg glad for eller... hi hi Ej var bare nervøs for om der var noget galt fordi jeg synes det er vildt med alt det luft ved du noget om hvornår det aftager igen for som det ser ud nu er det ikke så nemt at skjule det... Og det vil vi jo gerne lidt endnu når jeg ikke er længer og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.