Så går den ikke længere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

misspippi

.... Jeg bliver sat igang på onsdag

På onsdag er jeg 37+0 så det er jo sådan set fint nok.

Har gået til kontrol en gang om ugen siden april måned på Skejby med tjek af flow og vækst af prinsessen.

Men selvom jeg nu nok vidste at jeg ville blive sat igang, kom det som lidt af et chok idag, da jeg fik meldingen. Mest af alt er jeg jo ked af, at hun ikke vokser som hun skal.  

Jeg havde håbet at fødslen ville gå igang af sig selv. Jeg er også blevet sat igang ved de to andre fødsler, så jeg kender proceduren.

Nå, men jeg skal vel egentlig bare glæde mig over at prinsessen snart kommer ud i mine arme

herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

metski83

Må jeg spørge, hvordan kan det være du er blevet sat igang  ved alle dine graviditeter ?

Dejligt for dig, at hun snart kommer ud.

Anmeld

25. juli 2011

misspippi

metski83 skriver:

Må jeg spørge, hvordan kan det være du er blevet sat igang  ved alle dine graviditeter ?

Dejligt for dig, at hun snart kommer ud.

ja det må du da

Første graviditet fik jeg svangerskabsforgiftning og blev sat igang i uge 36+6 da mit blodtryk blev alt for højt til sidst.

Anden gang, stoppede knægten med at vokse i maven og jeg havde for højt blodtryk. Så jeg blev sat igang 9 dage før termin.

Og denne her gang, ser det hele ud til at gentage sig. Bortset fra at tøsen er endnu mindre end mine drenge var.

Håber det var svar nok, ellers spørger du bare igen.

Anmeld

25. juli 2011

metski83

misspippi skriver:

ja det må du da

Første graviditet fik jeg svangerskabsforgiftning og blev sat igang i uge 36+6 da mit blodtryk blev alt for højt til sidst.

Anden gang, stoppede knægten med at vokse i maven og jeg havde for højt blodtryk. Så jeg blev sat igang 9 dage før termin.

Og denne her gang, ser det hele ud til at gentage sig. Bortset fra at tøsen er endnu mindre end mine drenge var.

Det forstod jeg godt

Det er godt man bliver holdt øje med, så de kan gøre det rigtige, og i dit tilfælde sætte dig igang.

Så lige om lidt har du din dejlige datter i armene

Anmeld

25. juli 2011

Englebassen82

misspippi skriver:

ja det må du da

Først vil jeg ønske dig held og lykke med på Onsdag, til trods for at det pludselig er nu, må det også give lidt en ro ikke at skulle gå til tjek hele tiden, men nu har noget mere "håndgribeligt" at forholde sig til.

Hvor stor regner de med den lille Prinsesse vil være..??

Glæder mig til at  høre om din FB og se billeder af jeres lille Prinsesse.

Er det dine moderkager der ikke virker helt som de skal eller har de ikke noget specielt bud på at de alle 3 gange har skulle en mindre rar graviditet igennem.

Anmeld

26. juli 2011

misspippi

Englebassen82 skriver:

Først vil jeg ønske dig held og lykke med på Onsdag, til trods for at det pludselig er nu, må det også give lidt en ro ikke at skulle gå til tjek hele tiden, men nu har noget mere "håndgribeligt" at forholde sig til.

Hvor stor regner de med den lille Prinsesse vil være..??

Glæder mig til at  høre om din FB og se billeder af jeres lille Prinsesse.

Er det dine moderkager der ikke virker helt som de skal eller har de ikke noget specielt bud på at de alle 3 gange har skulle en mindre rar graviditet igennem.

Mange tak

Det var lige en stor kamel at sluge, men nu har jeg vænnet mig til tanken og jeg ved jo, trods alt hvad jeg går ind til

De vurderede hende til at veje små 2000 g. så hun er sgu meget lille. Men jeg håber hun er lidt større.

Jeg har for højt blodtryk og har formegentlig haft det siden jeg blev gravid første gang. Og ja- de mener også at min moderkage ikke fungere helt som den skal.

Nu skal hun bare ud og have sul på kroppen og blive ligeså lækker som mine dejlige drenge... så skal det skam nok gå det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.