Skal jeg vække ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

MyLove E

Søger lidt hjælp?!

Vi har været til kiropraktor i dag med vores søn på 2½mdr. Hun sagde at han nok ville være lidt træt her til aften, ja det tror jeg på :-) Han har sovet fra kl ca 18 og sover stadig. Normalt sover han aldrig om aften, før han skal i seng kl 21-22 tiden.

Mit spørgsmål er så skal jeg vække ham og give ham mad, eller bare lade ham sove til han vågner selv, også selv om det måske først er i morgen tidlig?

Lige inden han faldte i søvn havde han spist godt og fået tør ble.

Hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Mi

Tror jeg ville lade ham sove, og så gøre klar til at han nok står lidt før op i morgen og spiser lidt ekstra i nat.

Anmeld

25. juli 2011

Nadia&Daniel

Mi skriver:

Tror jeg ville lade ham sove, og så gøre klar til at han nok står lidt før op i morgen og spiser lidt ekstra i nat.

Anmeld

25. juli 2011

2721

Mi skriver:

Anmeld

25. juli 2011

sarahb

Helt sikkert lade ham sove.... hvis han er sulten eller har ubehag ved sin ble skal han nok vågne...

Anmeld

25. juli 2011

Vial

Væk aldrig en sovende baby (altså med mindre det SKAL have mad fx ved undervægt).

Anmeld

25. juli 2011

MyLove E

Mi skriver:

Ok tak, tror også det er det jeg gør. Normalt spiser han ikke om natten sover altid igennem. Men nu ser vi hvad der sker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.