Manden, maling og børneværelset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

peitersen23

Kofoed. skriver:

Forhåbenligt tidligst om 3 uger Men han er simpelthen ikke til at få igang. Vi lavede en aftale, en farve pr dag, så skulle vi/han jo være færdig efter 6 dage, det er nu 10 dage siden og kun 3 farver er malet, hmm. Så gætter at vi er færdige om 10 dage

hehe sådan er det jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

hehe sådan er det jo

Specielt med din bror, hehe. Tingene tager sin tid med ham og det værste er, at når vi endelig bliver færdige med børneværelset, så venter resten af lehligheden. Vi har stadig ingen lamper sat op eller børnesikret noget og der mangler nogle gardiner osv. Tror ikke vi bliver færdige, håber det går bedre for jer, når i skal flytte igen.

Anmeld

7. august 2011

peitersen23

Kofoed. skriver:

Specielt med din bror, hehe. Tingene tager sin tid med ham og det værste er, at når vi endelig bliver færdige med børneværelset, så venter resten af lehligheden. Vi har stadig ingen lamper sat op eller børnesikret noget og der mangler nogle gardiner osv. Tror ikke vi bliver færdige, håber det går bedre for jer, når i skal flytte igen.

hehe det tager jo sin tid.

det kan være det bliver bedre når du har fødet.

det tog da også noget tid for os her. vi har ingen gardiner her hehe.

i skal nok bliver færdig

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

hehe det tager jo sin tid.

det kan være det bliver bedre når du har fødet.

det tog da også noget tid for os her. vi har ingen gardiner her hehe.

i skal nok bliver færdig

Det håber jeg det gør, ellers blive man aldrig færdige.

Hihi, så det er måske en Peitersen ting, at tingene bare tager lidt længere tid. Kunne jeg sætte (læs: måtte jeg ) lamper op, så havde det forlængset været ordnet.

Anmeld

7. august 2011

peitersen23

Kofoed. skriver:

Det håber jeg det gør, ellers blive man aldrig færdige.

Hihi, så det er måske en Peitersen ting, at tingene bare tager lidt længere tid. Kunne jeg sætte (læs: måtte jeg ) lamper op, så havde det forlængset været ordnet.

Larmeperne det tog ingen tid, de blev sat op næsten med det samme vi fik dem. Og noget for vindunderne har nok være fordi vi vistede vi ikke ville blive her og der ikke har været penge til det. :p

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

Larmeperne det tog ingen tid, de blev sat op næsten med det samme vi fik dem. Og noget for vindunderne har nok være fordi vi vistede vi ikke ville blive her og der ikke har været penge til det. :p

Vi har tingene, men der er liiiiige noget andet der skal ordnes først. Truer bare med selv at gøre det, så sker der halvdelen af gangene noget

Anmeld

7. august 2011

peitersen23

Kofoed. skriver:

Vi har tingene, men der er liiiiige noget andet der skal ordnes først. Truer bare med selv at gøre det, så sker der halvdelen af gangene noget

Hehe :p Det kan være han bare skal have en hjælpen hånd?

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

Hehe :p Det kan være han bare skal have en hjælpen hånd?

Den eneste han vil have hjælp af er søren, men søren gider ikke, hehe. Og spørger du som kvinde, puha... Hihi, mænd er sjove nogle gange.

Anmeld

7. august 2011

peitersen23

Kofoed. skriver:

Den eneste han vil have hjælp af er søren, men søren gider ikke, hehe. Og spørger du som kvinde, puha... Hihi, mænd er sjove nogle gange.

hehe og hvorfor gider søren ikke ?

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

hehe og hvorfor gider søren ikke ?

Fordi så skal han jo lave noget. Det har han nok i derhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.