Er pludselig i tvivl om min termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Ja, det kunne jeg også 11.11.11 var min første termin, inden jeg var til NF.

Det ville i hvert fald være nemt at huske deres fødselsdag så

hehe min første termin var den 12/11.. og jaah det kunne være meget morsomt men såå heldig er jeg nok ikk hehe.

kærestens datter har den 1/11 så det må gerne lige været et bar uger efter hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

hehe min første termin var den 12/11.. og jaah det kunne være meget morsomt men såå heldig er jeg nok ikk hehe.

kærestens datter har den 1/11 så det må gerne lige været et bar uger efter hehe

Hvor sjovt Ja, det kan jeg godt forstå. Det ville være dejligt med lige lidt tid i mellem de to fødselsdage.

Så dumå samle benene den 1.

Anmeld

25. juli 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Hvor sjovt Ja, det kan jeg godt forstå. Det ville være dejligt med lige lidt tid i mellem de to fødselsdage.

Så dumå samle benene den 1.

hehe jaah og det ska heller ikk ske før da kæresten har den 14/10 og jeg har den 16/10 så alle fødselsdagen blir samlet på en måned hehe

Anmeld

25. juli 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

hehe jaah og det ska heller ikk ske før da kæresten har den 14/10 og jeg har den 16/10 så alle fødselsdagen blir samlet på en måned hehe

Hehe - ja, det gør de da godt nok! Så du ønsker måske at gå lidt over tid? Så i har lidt tid imellem

Anmeld

25. juli 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Hehe - ja, det gør de da godt nok! Så du ønsker måske at gå lidt over tid? Så i har lidt tid imellem

hehe jaah men gør bestemt heller ikk noget hvis det blir før da min tålmodighed ikk er så laang og gerne vil ha ham hos mig nu hehe

Anmeld

25. juli 2011

LBK

Anonym skriver:

Jeg har termin d.2/11 men nu er jeg i tvivl om hva uge jeg er i. Når jeg tager en beregnig på nettet siger den i uge 26 men lægen siger uge 25. Hvad mener I?

Du skal rette dig efter lægen. Din jordemoder og lægen regner ens...

Anmeld

25. juli 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

hehe jaah men gør bestemt heller ikk noget hvis det blir før da min tålmodighed ikk er så laang og gerne vil ha ham hos mig nu hehe

Ja, sådan har jeg det også. Hun må gerne melde sin ankomst først i november Glæder mig så meget til at se hende

Anmeld

25. juli 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Ja, sådan har jeg det også. Hun må gerne melde sin ankomst først i november Glæder mig så meget til at se hende

jaah det kan jeg godt forstå

vi har lige bestilt tid til 3D scanning idag til den 31aug såå det glæder vi os meget til

Anmeld

25. juli 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

jaah det kan jeg godt forstå

vi har lige bestilt tid til 3D scanning idag til den 31aug såå det glæder vi os meget til

Uh hvor spændende! Overvejer også stærkt at få lavet sådan en scanning, men vil samtidig gerne vente med at se hende til hun kommer til verden. Så har ikke helt besluttet os endnu for hvad vi gør Men tror at vi venter. Det er jo også pænt dyrt.

Nå, vi fik vist spammet tråden en anelse Beklager TS!

Anmeld

25. juli 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Uh hvor spændende! Overvejer også stærkt at få lavet sådan en scanning, men vil samtidig gerne vente med at se hende til hun kommer til verden. Så har ikke helt besluttet os endnu for hvad vi gør Men tror at vi venter. Det er jo også pænt dyrt.

Nå, vi fik vist spammet tråden en anelse Beklager TS!

jeg var til en trygheds scanning idag bar for hyggens skyld og der slå hun over på 3D og det var helt fantastisk så det ska jeg bestems ikk gå glip af..

det koster 1200kr her i hvidovre og jeg for 200kr i rabat fordi jeg har været til en scanning tror jeg..

jaah undskyld ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.