Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Nej hun sidder godt og solidt langt nede i bækkenet.... Skal til vendingsforsøg i August... Jordemoder 24. august og så vil hun sende mig direkte til vending efter konsultationen... Skal ind og scannes på Fredag... Så der skal være sket et stort mirakel hvis hun har fået vendt sig...
Nej hun sidder godt og solidt langt nede i bækkenet.... Skal til vendingsforsøg i August... Jordemoder 24. august og så vil hun sende mig direkte til vending efter konsultationen... Skal ind og scannes på Fredag... Så der skal være sket et stort mirakel hvis hun har fået vendt sig...
Jah det kan jeg godt se så.. håber hun kan blive vendt til vendningsforsøget så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trine89 skriver: Jah det kan jeg godt se så.. håber hun kan blive vendt til vendningsforsøget så
Det håber jeg også så meget på at hun bliver og vil samarbejde...
Flot babyhule Den sidder så flot på dig
Mira0911 skriver: Det ser jeg frem til...
Det ser jeg frem til...
iiih så blir man plusmedlem og så virker ens smileyer slet ikke - øvøvøv
så vi må vente lidt med smiley-battle
Giraffen skriver: iiih så blir man plusmedlem og så virker ens smileyer slet ikke - øvøvøv så vi må vente lidt med smiley-battle
De virker trods alt nu...
Jemion skriver: Flot babyhule Den sidder så flot på dig
Tusind tak skal du have...
Mira0911 skriver: De virker trods alt nu...
it's oooon
Giraffen skriver: it's oooon
Mira0911 skriver:
måske jeg bare sku gå i seng nu
Giraffen skriver: måske jeg bare sku gå i seng nu
I seng!!!?? Det er da for tidligt.... Sidder selv overvejer det... Meeen lysten er der ikke, da halsbranden er værst lige nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128