32+0... Aktiv lillesøster og en pæn tung mave efterhånden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Nadia&Daniel

Mira0911 skriver:

Så hedder det 8 uger tilbage, +/- hvis de får hende vendt rundt.... 

Vægten har stået stille det sidste stykke tid og hedder stadig +22 kg... 

Det er blevet det rene helved om natten når jeg skal sove, maven gør ondt hver gang jeg skal vende mig, pga. ligamentsmerter.. Det går, heldig er der ikke længe tilbage... 

Åh ja... Jeg sad og nussede maven igår... Pludselig siger farmand "Jeg tror fandme du har fået strækmærker på maven" Ganske rigtigt, men det er sq til at leve med, ikke noget jeg går op i... Det følger med til en graviditet... 

Lige et par dugfriske billeder... 

Fantastisk mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja vi er faktisk klar.. Ah næsten... Mangler at vaske en del tøj, have fundet autostolen frem og gjort den klar.. Udover det, så er vi faktisk klar... 

det er da dejligt.
vi skal lige ha fundet ud af hvordan vi skal ha lillesøster til at sove inde ved os da der ikke er plads til nogen former for seng til hende. og så skal der vaskes en masse masse tøj og liften og autostolen skal lige findes frem og gøres klar. og betrækkekt i barnevognen skal også lige vaskes. det er godt medtaget af at asta har brugt den.

men det må da bare være dejligt ikk skal tænke ret meget over en hel masse ting der bare skal være klar og sådan. og man bare er klar til det

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

lisesp83 skriver:

Min søde børneglade vov vov. ..

Den ser dælme også sød... Er den samme sted fra som Butch var? 

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

Nadia&Daniel skriver:

Fantastisk mave

Ih tak skal du have... 

Anmeld

25. juli 2011

lisesp83

Mira0911 skriver:

Den ser dælme også sød... Er den samme sted fra som Butch var? 

Nej

Vi hentede vores smukke pige i Kalundborg på sjælland.

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

NNM skriver:

det er da dejligt.
vi skal lige ha fundet ud af hvordan vi skal ha lillesøster til at sove inde ved os da der ikke er plads til nogen former for seng til hende. og så skal der vaskes en masse masse tøj og liften og autostolen skal lige findes frem og gøres klar. og betrækkekt i barnevognen skal også lige vaskes. det er godt medtaget af at asta har brugt den.

men det må da bare være dejligt ikk skal tænke ret meget over en hel masse ting der bare skal være klar og sådan. og man bare er klar til det

Ja lige præcis.. er glad for vi ikke skulle ud og købe end masse ind... Det eneste jeg lige mangler at købe er sutter, sutteflasker, MME og bleer... 

Så er den der vidst... 

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

lisesp83 skriver:

Nej

Vi hentede vores smukke pige i Kalundborg på sjælland.

Okey... Synes dælme hun ser skøn ud... 

Anmeld

25. juli 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja lige præcis.. er glad for vi ikke skulle ud og købe end masse ind... Det eneste jeg lige mangler at købe er sutter, sutteflasker, MME og bleer... 

Så er den der vidst... 

det også det eneste vi skal ha købt alt andet har vi og så lige minus sovemulighed men regner med det bliver liften hun skal sove i til at starte på.

vil dog gerne amme så vi skal ikk købe MME men en brystpumpe i stedet da jeg vil malke lidt ud så kenneth også kan hjælpe med.

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

NNM skriver:

det også det eneste vi skal ha købt alt andet har vi og så lige minus sovemulighed men regner med det bliver liften hun skal sove i til at starte på.

vil dog gerne amme så vi skal ikk købe MME men en brystpumpe i stedet da jeg vil malke lidt ud så kenneth også kan hjælpe med.

Her kommer tøsen til at sove i liften det første måneder inde ved os... Derefter får hun Julie's tremmeseng, da julie først får sin nye seng til vinter...  Synes ikke der er nogen grund til at købe en tremmeseng mere... 

Anmeld

25. juli 2011

Sof

Så fin en mave, de 22 kg sidder godt, for jeg synes slet ikke man kan se at der er kommet så meget på 

Dejligt at der ikke er så lang tid tilbage nu du har problemer om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.