Hvornår og hvordan begyndte I at cykle med jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

K&S

Jeg begyndte at cykle med Anton ca. 14 dage inden han skulle starte i DP, så ca. 9½ måned gammel var han

Han sidder bagpå i en YEPP stol og den kan HELT SIKKERT anbefales

Den bliver ikke varm om sommeren, ikke kold om vinteren og så er den lige til at tørre af uden at være det mindste våd bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Maja_4000

K&S skriver:

Jeg begyndte at cykle med Anton ca. 14 dage inden han skulle starte i DP, så ca. 9½ måned gammel var han

Han sidder bagpå i en YEPP stol og den kan HELT SIKKERT anbefales

Den bliver ikke varm om sommeren, ikke kold om vinteren og så er den lige til at tørre af uden at være det mindste våd bagefter

Det er også sådan en jeg gerne vil have ;D

Har du købt den på nettet ? :b Synes ikke jeg har set den hos nogle cykelhandlere nemlig

Anmeld

25. juli 2011

132319

Hjalte var 1½. Vi boede lige ved siden af hans vuggestue, så jeg havde ikke behov for at cykle med ham før

Jeg har lige netop købt en cykelhjelm til Kamille og skal snart begynde at cykle med begge unger da vi nu er flyttet og bor et stykke fra institutionen, de går i

Jeg er ret spændt på hvordan det kommer til at gå, da hun bare ikke er ret for at sidde stille! Hun er 10 måneder så til at starte med skal hun sidde bagpå i cykelstolen og Hjalte skal sidde i anhængeren

Anmeld

25. juli 2011

Maja_4000

132319 skriver:

Hjalte var 1½. Vi boede lige ved siden af hans vuggestue, så jeg havde ikke behov for at cykle med ham før

Jeg har lige netop købt en cykelhjelm til Kamille og skal snart begynde at cykle med begge unger da vi nu er flyttet og bor et stykke fra institutionen, de går i

Jeg er ret spændt på hvordan det kommer til at gå, da hun bare ikke er ret for at sidde stille! Hun er 10 måneder så til at starte med skal hun sidde bagpå i cykelstolen og Hjalte skal sidde i anhængeren

Det lyder tungt

Anmeld

25. juli 2011

132319

Maja_4000 skriver:

Det lyder tungt

Anhængeren vejer ikke ret meget og det er vel ikke tungere end hvis de begge sad i den

Anmeld

25. juli 2011

LBK

Maja_4000 skriver:

Det er nemlig det jeg også har tænkt :b 

Desuden kan man så stadig have to cykelkurve på .. Og det er praktisk , når man ikke har bil

hvor kan man købe den henne??

Anmeld

25. juli 2011

Sesse89

Tror Naja var omkring 7-8 mdr da hun kom i cyklestol.

Anmeld

25. juli 2011

Maja_4000

132319 skriver:

Anhængeren vejer ikke ret meget og det er vel ikke tungere end hvis de begge sad i den

Nej , det var bare det med to børn på en gang

Anmeld

25. juli 2011

Maja_4000

L_K skriver:

hvor kan man købe den henne??

Prøv at google yepp cykelstol front .. Så burde den komme frem

Anmeld

25. juli 2011

nynne-l

tror han var 9 mdr og sad bagpå og han elsker det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.