hvad giver jeg to børn på 8 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

aarhusmor

Jeg skal besøge en veninde som har tvillinger på 8 år, det er en dreng og pige. Jeg vil gerne have en lille ting med til dem, men hvad?

Håber I kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

skønneunger

aarhusmor skriver:

Jeg skal besøge en veninde som har tvillinger på 8 år, det er en dreng og pige. Jeg vil gerne have en lille ting med til dem, men hvad?

Håber I kan hjælpe mig

et spil måske? ellers er en blandet pose slik sikker også populær men det kommer jo an på forældrenes holdninger til slik

Anmeld

25. juli 2011

aarhusmor

skønneunger skriver:

et spil måske? ellers er en blandet pose slik sikker også populær men det kommer jo an på forældrenes holdninger til slik

uha kender ikke holdningen til slik, men min egen er at hvis man kan erstatte med grønt og frugt er det bedre.

hvilket spil til 8 årige?

Anmeld

25. juli 2011

skønneunger

uha kender ikke holdningen til slik, men min egen er at hvis man kan erstatte med grønt og frugt er det bedre.

hvilket spil til 8 årige?

min 8 årige dreng kan spille næsten alle spil, hans favorit er ludo men det har alle børnefamiler vel selv?

ellers måske en film.

Anmeld

25. juli 2011

aarhusmor

skønneunger skriver:

min 8 årige dreng kan spille næsten alle spil, hans favorit er ludo men det har alle børnefamiler vel selv?

ellers måske en film.

Tak for svar. Jeg synes det er svært fordi jeg har en på 4 år. Og de film han ser er nok for småbørnsagtige

Anmeld

25. juli 2011

JulieE

legp laver nogle rigtig gode brætspil. De billigste ligger prismæssigt omkring 80 kr. Min søn på 7 år har et af dem og det er et stort hit 

Anmeld

25. juli 2011

aarhusmor

JulieE skriver:

legp laver nogle rigtig gode brætspil. De billigste ligger prismæssigt omkring 80 kr. Min søn på 7 år har et af dem og det er et stort hit 

Tak for svar Lego spillene? Det var en god idé og de er så nye at mange ikke har dem (tænker jeg- vi har selv 2 af dem)

Anmeld

25. juli 2011

JulieE

aarhusmor skriver:

Tak for svar Lego spillene? Det var en god idé og de er så nye at mange ikke har dem (tænker jeg- vi har selv 2 af dem)

Ja, de er ikke så ubredte endnu  og rigtig gode til den aldersgruppe 

Anmeld

25. juli 2011

aarhusmor

JulieE skriver:

Ja, de er ikke så ubredte endnu  og rigtig gode til den aldersgruppe 

Jeg har besluttet mig for at det skal være sådan et. Tak for hjælpen

Anmeld

25. juli 2011

JulieE

aarhusmor skriver:

Jeg har besluttet mig for at det skal være sådan et. Tak for hjælpen

Er glad for at kunne hjælpe  Håber de bliver glade for det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.