Højt spisebord sælges + 8 gratis barstole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.492 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Wimmie

Vi sælger et fint spisebord/højbord pga. pladsmangel. Bordet er 92 cm højt og pladen er 120x120 bred. Bordet er lys eg og pladen er nyslebet og sæbebehandlet.

Der er en vandskadeplet på ca. 8 cm midt på pladen (se billede), derfor sælges det billigt. Ellers fremstår bordet i fin stand

Bordet kostede 4500 kr fra ny (købt i Idémøbler) sælges for 500 kr.

Med til bordet følger 8 barstole hvis man ønsker det (ellers ryger de ud). Selve stolene fejler ikke noget, men sæderne som er i læder er ikke pæne da vi har katte der ynder at hoppe op på dem. Kattekløer +  læder = meget dårlig kombination

Men hvis man har mod på at fikse dem må man få dem med gratis.

Bare man selv kan afhente det hele.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Melanie-Marie

Hvor bor du henne??

Anmeld

25. juli 2011

Nettemor

en skam du bor så langt væk. det kunne hurtigt blive nogle mega fede stole! du står ikke lige og skal en tur til jylland?

Anmeld

25. juli 2011

Melanie-Marie

Wimmie skriver:

Vi sælger et fint spisebord/højbord pga. pladsmangel. Bordet er 92 cm højt og pladen er 120x120 bred. Bordet er lys eg og pladen er nyslebet og sæbebehandlet.

Der er en vandskadeplet på ca. 8 cm midt på pladen (se billede), derfor sælges det billigt. Ellers fremstår bordet i fin stand

Bordet kostede 4500 kr fra ny (købt i Idémøbler) sælges for 500 kr.

Med til bordet følger 8 barstole hvis man ønsker det (ellers ryger de ud). Selve stolene fejler ikke noget, men sæderne som er i læder er ikke pæne da vi har katte der ynder at hoppe op på dem. Kattekløer +  læder = meget dårlig kombination

Men hvis man har mod på at fikse dem må man få dem med gratis.

Bare man selv kan afhente det hele.

Ups, kunne se du bor 5610, det må jo være assens, min kæreste bor i odense, så vi kan sgtens hente det, vi står nemlig og mangler et spisebord.. så du må gerne lige kontakte mig hvis du ikke er kommet af med det

Anmeld

25. juli 2011

Wimmie

nettemor skriver:

en skam du bor så langt væk. det kunne hurtigt blive nogle mega fede stole! du står ikke lige og skal en tur til jylland?

Vi har desværre ikke trailer (eller anhængertræk) så vi har ikke mulighed for at transportere det

Anmeld

25. juli 2011

Wimmie

Melanie-Marie skriver:

Ups, kunne se du bor 5610, det må jo være assens, min kæreste bor i odense, så vi kan sgtens hente det, vi står nemlig og mangler et spisebord.. så du må gerne lige kontakte mig hvis du ikke er kommet af med det

Hej

Ja, det er Assens

I må meget gerne komme og hente det - vil I have stolene også?

Vi har ferie i denne uge, så vi er hjemme det meste af tiden.

Anmeld

25. juli 2011

Melanie-Marie

Wimmie skriver:

Hej

Ja, det er Assens

I må meget gerne komme og hente det - vil I have stolene også?

Vi har ferie i denne uge, så vi er hjemme det meste af tiden.

ja, vi vil gerne ha det hele,

men det bliver desværre ikke i denne uge, da min mor skal giftes i denne uge, så, men næste uge vil jo rigtig gerne komme og hente det

Anmeld

26. juli 2011

Wimmie

OK, det er helt fint - du kan bare sige til

Vi arbejder om aftenen i næste uge, men vi kan bare lige aftale et nærmere tidspunkt. Jeg sender lige en besked til dig med adresse

Anmeld

9. august 2011

Mutter

Hej

Er bordet solgt?

Mvh/Tina

Anmeld

9. august 2011

Wimmie

Mutter skriver:

Hej

Er bordet solgt?

Mvh/Tina

Det troede jeg men køber svarer ikke på mine beskeder...så nej, det tror jeg ikke det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.