Så har jeg endelig taget mig sammen til at sortere en smule i mine klædeskabe.
Følgende søger ny ejer. Billeder kan sendes via mms.
1) Hvid figursyet kjole fra Bruuns Bazaar str 36. Klassisk i snit og design. Brugt en gang og derefter vasket. Nypris ca 1200 kr Nupris 200 kr
2) Sorte / mørkegrå jeans fra H&M str 31 / 34 Nypris 349 kr nupris 50 kr
3) Sort enkel skjortkjole fra Vila str L. Klassisk i snit med bælte i taljen. Nypris ? Nupris 40 kr
4) Kjole fra H&M str Mærke klippet ud men jeg mener det er en str M. Hvid, grøn, blå og sort spraglemønstret. Spaghettistropper og empiresnit. Nupris 30 kr
5) Sisters Point slå om kjole / tunika. Str S/M. Mørkebrun med små brunlige blomster. 3/4 ærmer. Nupris 30 kr
6) Vero Moda kort kjole / overdel str S/M Dyb V-hals og skjult bindebånd i taljen. Vandrette striber i knækket hvid og guldglimmer. Uden ærmer. Brugt en gang. Nupris 40 kr
7) Noname nederdel. Postkasserød str M. Asymetrisk snit. Elastisk i metrialet. 20 kr
8) Ze-Ze kjole. Str S, svarer til L i " normale " mærker. Kongeblå. Satin på bryst, chiffonflæser på underdelen. Vhals, lynlås i ryggen. God til at skjule evt mave pga flæserne. Brugt 2 gange Nypris 449 kr, nupris 70 kr.
9) DNY, str M. Cardigan. Hvid med bindebånd i halsen. Blomsterbroderi på bryst og øverst på ryggen. Meget sommerlig. Brugt en gang. 40 kr
10 ) DNY Str M. Bolero, sort med små sorte sten hele kanten rundt. Lange ærmer. Lækker lun kvalitet. Brugt en gang. Nypris 359 kr. Nupris 50 kr
11) Vero Moda str M. Denimtop, V hals og gennemgående lynlås. Giver en meget flot kavalergang. Uden ærmer, " diamanter " på venstre bryst. Pris 40 kr
12) Gina Tricot, str S. Mørkeblå denimnederdel. Tærsiddende overst på skørtet, mere " strut " nederst. Meget sød nederdel. Brugt en gang. Pris 40 kr
13) Zara Basic. Nederdel str M. Støvet grøn, lækker blød kvalitet. Klassisk snit med et lille tvist med et par syninger som bryder ensartetheden. Pris 40 kr.
Alt tøjet fremstår pænt og nydeligt.
Som sagt så skriv efter billeder, da jeg er en skovl til at lægge billeder ind på computeren.
Knus Stine