Hygge Scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. juli 2011

banditten2011

Så var vi til trykheds scanning idag som jeg nu selv kalder hygge scanning på klinikken på gammel køge landevej i hvidovre, fantastisk behandling..

hvor var det dejligt at se min lille mand igen, og han vejede omkring 756g

så lige pludselig slår hun over til 3D billede oppe på skærmen og det var jeg slet ikk parat på hun gjorde men det var jo fantastisk og tårerne løb ned af kinden så glæder mig til den rigtige 3D scanning den 31 aug

så får i os et lille billede af mavsen som er lidt over en uge gammelt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

banditten2011

Er der forresten nogle som ved hvor mange billeder man får til 3D scanningen?

Anmeld

25. juli 2011

Taniakb

banditten2011 skriver:

Er der forresten nogle som ved hvor mange billeder man får til 3D scanningen?

Vi var ude på gammel køge landevej og fik også utrolig god behandling.. Vi blev 3D scannet og fik omkring 100 billeder og 40 min med film plus små film klip også..

Tillykke

Anmeld

25. juli 2011

banditten2011

Taniakb skriver:

Vi var ude på gammel køge landevej og fik også utrolig god behandling.. Vi blev 3D scannet og fik omkring 100 billeder og 40 min med film plus små film klip også..

Tillykke

ej hvor dejligt.. det vil jeg glæde mig enormt til

vi fik os lov til at købe et ekstra billede så mormor kunne få et af sit første oldebarn

Anmeld

31. juli 2011

PernilleogDennis

banditten2011 skriver:

Så var vi til trykheds scanning idag som jeg nu selv kalder hygge scanning på klinikken på gammel køge landevej i hvidovre, fantastisk behandling..

hvor var det dejligt at se min lille mand igen, og han vejede omkring 756g

så lige pludselig slår hun over til 3D billede oppe på skærmen og det var jeg slet ikk parat på hun gjorde men det var jo fantastisk og tårerne løb ned af kinden så glæder mig til den rigtige 3D scanning den 31 aug

så får i os et lille billede af mavsen som er lidt over en uge gammelt

Nummer 2 af dine billeder ligner det jeg fik til kønsscanning på en prik faktisk. Det er helt vildt. Men rigtig søde billeder. Dejlig baby

Anmeld

31. juli 2011

banditten2011

PernilleogDennis skriver:

Nummer 2 af dine billeder ligner det jeg fik til kønsscanning på en prik faktisk. Det er helt vildt. Men rigtig søde billeder. Dejlig baby

hvor hyggeligt

og mange taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.