Bare lige et lille spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2011

Anonym trådstarter

Min veninde har fået en positiv graviditetstest, men hun har blødt i den periode, hvor hun skulle have haft mens...

Mit spørgsmål er nu, hvor meget det er normalt at bløde under graviditeten? -ved det er individuelt, men hun ville gerne lige have jeg spurgte herinde

Jeg takker mange gange på hendes vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

AnneH

Jeg har blødt to gange i min graviditet, jeg synes det var meget. Men det stoppede hurtigt igen.

Er det en frisk blødning, så må den i følge min læge ikke blive ved og skal altså stoppe. Hun må ikke skulle skifte bind. Og i hvert fald ingen smerter have.

Jeg fik at vide at mine blødninger højst sansynlig var et blødkar der sprang i det livmoderen vokser.

Men det er en god ide at hun kontakter hendes læge hvis hun bløder igen.

Håber at alt er som det skal være.

Anmeld

25. juli 2011

Fenja09

Jeg blødte også i starten af min graviditet, samme tidspunkt som jeg skulle have haft min menstruation. Det varede meget kort, en enkelt dag. Det var ikke frisk blod, og det var ikke særlig meget. Blødte igen nogle dage efter, men på samme måde som første gang.

Synes din veninde skal kontakte lægen, hvis hun bløder eller har blødt. Min læge skrev det ned i mine papirer, så jeg kunne komme til NF scanning lidt før tid, for at sikrer at alt var som det skulle være.

/Fenja

Anmeld

25. juli 2011

Ansemusen

Det er ikke ualmindeligt - nogle kvinder bløder gennem hele graviditeten, når de skulle have haft mens. Nogle bløder kun den/de første måneder mens andre ikke bløder overhovedet

Anmeld

25. juli 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Min veninde har fået en positiv graviditetstest, men hun har blødt i den periode, hvor hun skulle have haft mens...

Mit spørgsmål er nu, hvor meget det er normalt at bløde under graviditeten? -ved det er individuelt, men hun ville gerne lige have jeg spurgte herinde

Rigtig mange kvinder har en mindre blødning, når ægget sætter sig fast, så det er meget almindeligt

Anmeld

25. juli 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg blødte også i starten af min graviditet .. Det var faktisk så meget at jeg ringede grædende til lægen og sagde jeg var bange for jeg havde mistet det.. Havde jeg heldigvis ikke

Det alm. at bløde på det tidspunkt man skulle ha sin mens

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres svar. Tak fordi I gav jer tiden til at læse og svare

Hun har bestilt tid ved lægen. Hun har en del frisk blod, så er bange for det er blevet en SA... men nu må vi se.

Vi krydser i hvert fald fingre for alt er okay

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg blødte også i starten af min graviditet .. Det var faktisk så meget at jeg ringede grædende til lægen og sagde jeg var bange for jeg havde mistet det.. Havde jeg heldigvis ikke

Det alm. at bløde på det tidspunkt man skulle ha sin mens

Undskyld min nysgerrighed, men hvor meget er meget?

Anmeld

26. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg blødte med nr 2 de første 4 mdr hver gang jeg skulle have mens.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. juli 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Undskyld min nysgerrighed, men hvor meget er meget?

Så meget man bløder første dag i sin periode ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.