Min dygtige pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

lion

Nej hvor er min pige bare blevet stor og dygtig.

Hun er blevet bedre til at snakke og meget, (ligesom sin mor).

I dag da vi ventede i min venindes bil(havde lånt den) sagde hun: Jeg kører og far sidde der, (hun pegede på autostolen hun sidder i)

I går og i dag har hun ikke haft ble på hele dagen, og hun havde kun 1 uheld i går, og indtil videre har hun ikke haft nogen uheld i dag. Hun tager også bukserne ned og render ud på wc'et for at tisse.

Da hun blev 1 år fik hun af sin farmor en winther 3 hjulet cykel og hun har ikke rigtigt kunne nå pedalerne og da hun endelig kunne nå dem, vidste hun ikke hvordan hun skulle bruge dem.

Så I dag fik vi endelig taget og sammen og taget ned på en boldbane hos os med den 3 hjulet cykel og en gåvogn. Da vi havde taget cyklen ud af bilen, satte hun sig op på den og kørte sin vej, ned hvor vi skulle være. Sidst vi havde cyklen fremme kunne hun ikke cykle på den, så det må være lært i børnehave.

Nu håber jeg bare at der ikke sker et tilbagefald omkring bleen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

sarahb

lion skriver:

Nej hvor er min pige bare blevet stor og dygtig.

Hun er blevet bedre til at snakke og meget, (ligesom sin mor).

I dag da vi ventede i min venindes bil(havde lånt den) sagde hun: Jeg kører og far sidde der, (hun pegede på autostolen hun sidder i)

I går og i dag har hun ikke haft ble på hele dagen, og hun havde kun 1 uheld i går, og indtil videre har hun ikke haft nogen uheld i dag. Hun tager også bukserne ned og render ud på wc'et for at tisse.

Da hun blev 1 år fik hun af sin farmor en winther 3 hjulet cykel og hun har ikke rigtigt kunne nå pedalerne og da hun endelig kunne nå dem, vidste hun ikke hvordan hun skulle bruge dem.

Så I dag fik vi endelig taget og sammen og taget ned på en boldbane hos os med den 3 hjulet cykel og en gåvogn. Da vi havde taget cyklen ud af bilen, satte hun sig op på den og kørte sin vej, ned hvor vi skulle være. Sidst vi havde cyklen fremme kunne hun ikke cykle på den, så det må være lært i børnehave.

Nu håber jeg bare at der ikke sker et tilbagefald omkring bleen.

Hvor er hun sej..de er så fantastisk når de smider bleen.. Er også meget stolt af isaac. Han er ble fri nat og dag nu. Så fedt..
Dejligt sproget er kommet godt med.. Det er så fedt når man rigtig kan kommunikere med dem.. I

Anmeld

25. juli 2011

lion

sarahb skriver:

Hvor er hun sej..de er så fantastisk når de smider bleen.. Er også meget stolt af isaac. Han er ble fri nat og dag nu. Så fedt..
Dejligt sproget er kommet godt med.. Det er så fedt når man rigtig kan kommunikere med dem.. I

Ja det er så dejligt.

Vi har prøvet et stykke tid med bleen, nu kommer vi endelig nogen steder. Hun kom her for et stykke tid siden og sagde til mig hun skulle lave lort, jeg siger skynd dig ud på wc'et, hun siger så: Mor med.

Anmeld

25. juli 2011

sarahb

lion skriver:

Ja det er så dejligt.

Vi har prøvet et stykke tid med bleen, nu kommer vi endelig nogen steder. Hun kom her for et stykke tid siden og sagde til mig hun skulle lave lort, jeg siger skynd dig ud på wc'et, hun siger så: Mor med.

det er flot. Det er også gået vildt stærkt her. 2 uger og så også blefri om natten. Alt mens han har haft bleen af har han haft 4 uheld. Det synes jeg sgu også er flot..

Tillykke med det

Anmeld

26. juli 2011

JustAnotherName

Super skønt!

Anmeld

27. juli 2011

anna-jonas

Dygtige Cassandra..................

Det er sørme flot med bleen.............og meget tidligt. Så hvis der kommer et tilbageslag med renligheden, så er det okay.................hun skal nok komme efter det.

Anmeld

28. juli 2011

lion

anna-jonas skriver:

Dygtige Cassandra..................

Det er sørme flot med bleen.............og meget tidligt. Så hvis der kommer et tilbageslag med renligheden, så er det okay.................hun skal nok komme efter det.

Det håber jeg, for hun ville gerne ha ble på igen. Men jeg tror ikke det er fordi det er et problem der gør hun gerne vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.