Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru Petersen - Mor til Elias skriver: Egentligt ikke, ville gerne have fortsat med mine smukke former, jeg fik - ikke maven, som sådan, men mere fyldige former. Men det kan være det bare er ønsketænkning, fordi jeg aldrig har prøvet andet end at være tynd/slank
Egentligt ikke, ville gerne have fortsat med mine smukke former, jeg fik - ikke maven, som sådan, men mere fyldige former. Men det kan være det bare er ønsketænkning, fordi jeg aldrig har prøvet andet end at være tynd/slank
tror også det er sådan det kommer til at gå min kæreste
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
28 kg første gang og 24 kg anden gang.
Tabte alt minus 5 kg inden for de første 14 dage efter fødslen - begge gange - så har lige 10 ex. kg hængende der bare ikke vil slippe min krop..............
lisbeth2910 skriver: 28 kg første gang og 24 kg anden gang. Tabte alt minus 5 kg inden for de første 14 dage efter fødslen - begge gange - så har lige 10 ex. kg hængende der bare ikke vil slippe min krop..............
har tit hørt at det sidste ikke vil slippe
Lotus86 skriver: Tog 15,5 kg. på, og 17 dage fter var de alle sammen væk igen, så tror de fleste der ammer smider dem forholdsvis hurtigt - det er i hvert fald den bedste slankekur jeg har været på Held og lykke med jeres kommende bebs
Tog 15,5 kg. på, og 17 dage fter var de alle sammen væk igen, så tror de fleste der ammer smider dem forholdsvis hurtigt - det er i hvert fald den bedste slankekur jeg har været på Held og lykke med jeres kommende bebs
tak for det godt nok hurtigt i smider jeres kilo
MVH
Jeg tog 11 kg på, og tabte det hele igen efter fødslen. På torsdag er det 1 md siden jeg fødte.
A&F skriver: Jeg tog 11 kg på, og tabte det hele igen efter fødslen. På torsdag er det 1 md siden jeg fødte.
fornemt
Isabeau skriver: Hader dig
Hader dig
Hehe ..
Den kommende far skriver: hvor meget smider man ved selve fødslen?? procent mæssigt MVH Den kommende far http://www.babydutten.blogspot.com/
hvor meget smider man ved selve fødslen?? procent mæssigt
http://www.babydutten.blogspot.com/
Jeg tror det er meget forskelligt, fra person til person .. Jeg har smidt omkring 10 kg .. Og tror også ca. det er gennemsnit. Men er ikke sikker .. Resten af mine kg, var så også væske i kroppen lidt ekstra fedt, her og der .. men det er bare fløjet af, både fordi jeg ikke spiser så meget mere. Og fordi jeg ammer som en gal
Sabina skriver: Jeg tror det er meget forskelligt, fra person til person .. Jeg har smidt omkring 10 kg .. Og tror også ca. det er gennemsnit. Men er ikke sikker .. Resten af mine kg, var så også væske i kroppen lidt ekstra fedt, her og der .. men det er bare fløjet af, både fordi jeg ikke spiser så meget mere. Og fordi jeg ammer som en gal
taber man sig meget af at amme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128