michella80 skriver:
Jaaaaaa 

Billeder af smukketøserne!!!! DEM har jeg glædet mig til at se. Det ser ud som om det har været den hyggeligste ferie!!!! Dejligt dejligt!!!! Det er rigtig fedt det billede hvor Bianca står med paraplyen med total sort himmel bag sig!!!
Jeg havde jo lovet dig at komme med en giga billede spam

- så det måtte jeg jo overholde, hehe.
Det var en rigtig hyggelig tur.
Imorgen skal vi i svømmehal.
Og Torsdag skal vi i Ree Park med pigernes faster og fætter Berthil og kusine Victoria - så skal vi grille derude også 
Fredag skal vi på besøg og se familiens yngste lille medlem, Clara, som blev født om aftenen den 21 juli ....Uhh, hun er bare lille og sød!
Weekenden står på hjemme-hygge og afslapning, inden hverdagen igen går løs. Mandag starter jeg jo allerede op på uddannelse igen ...suk. Ferie forsvinder så hurtigt!!
Men heldigvis kan pigerne nyde en nem uge.
Mandag (og muligvis også tirsdag) skal Bianca nemlig hjem til sin bedste veninde fra børnehaven (som hun har snakket meget om, og savnet meget slemt idag!), og lege med hende.
Og onsdag til fredag i næste uge, skal begge pigerne hjem til deres mormor og holde ferie. Så det er bare skønt for dem

Smid endelig selv flere billeder herind fra Jeres ferie - uanset hvad I har lavet ...eller ikke lavet 
KNUS!!! 
Anmeld