Jag i benet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.805 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Taniakb

Hej tøser.

Jeg får sådan nogen jag i benet. Som om at lille pigen prøver at kravle ned i låret på mig. Det er tæt på inderlåret helt oppe. Har haft det i lang tid en gang imellem, men det bliver værre og værre. Jeg spjætter i chok og bukker sammen af smerte når de kommer. Også vupti så er det væk ?! ..

Er 39 + 4, Kan det være fordi hun er ved at ligge sig klar ? .. Rammer hun bare en nerve ? eller..
Nogen der har prøvet noget ligende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Kit

Det havde jeg også de sidste uger inden termin og fødsel. Talte med JM om det og det var normalt. Det var kroppen der arbejdede. Det gør MEGA ondt og manden måtte samle mig op fra gulvet flere gange. De kommer og går som lyn fra en klar himmel.

Men min krop havde arbejdet, for til sidste JM besøg, da jeg var 39+5 var min livmoderhals udslettet og jeg var 3 cm åben

Jeg føler med dig, men jeg vil hellere have de jag i min fremtidige næste graviditet også, hvis det betyder at min krop arbejder og forbereder sig til fødslen, så jeg allerede er nogle cm fremme før veerne melder sig

En spandfuld vestøv sendes i din retning God fødsel!

Anmeld

25. juli 2011

Taniakb

Kit skriver:

Det havde jeg også de sidste uger inden termin og fødsel. Talte med JM om det og det var normalt. Det var kroppen der arbejdede. Det gør MEGA ondt og manden måtte samle mig op fra gulvet flere gange. De kommer og går som lyn fra en klar himmel.

Men min krop havde arbejdet, for til sidste JM besøg, da jeg var 39+5 var min livmoderhals udslettet og jeg var 3 cm åben

Jeg føler med dig, men jeg vil hellere have de jag i min fremtidige næste graviditet også, hvis det betyder at min krop arbejder og forbereder sig til fødslen, så jeg allerede er nogle cm fremme før veerne melder sig

En spandfuld vestøv sendes i din retning God fødsel!

Ej det lyder skønt .. (Forstå mig ret ) , så håber jeg da snart at der sker noget .. For det bliver værre og værre..

Det kommer bare virkelig som et chok og benene forsvinder næsten under en som du selv siger.. Jeg hyler op og min kæreste gør grin og siger han kan bruge mig som sirene.. Men synes godt nok jeg har haft mange af dem idag.. Så må da håbe det snart kommer..

Anmeld

25. juli 2011

Kit

Jeg forstår dig så udemærket - min mand grinte også af mig, så tror det ser/lyder morsomt udefra...men det gør hammer ondt. Han hjalp og støttede dog også, så han slap for en hormonbombe i hans retning

Hvis du skal til et sidste JM-besøg inden termin, så spørg om JM vil lave en GU - og evt. løsne hinder, hvis der er plads.

Anmeld

25. juli 2011

Taniakb

Kit skriver:

Jeg forstår dig så udemærket - min mand grinte også af mig, så tror det ser/lyder morsomt udefra...men det gør hammer ondt. Han hjalp og støttede dog også, så han slap for en hormonbombe i hans retning

Hvis du skal til et sidste JM-besøg inden termin, så spørg om JM vil lave en GU - og evt. løsne hinder, hvis der er plads.

Okay, er det noget man ska be om ? .. jeg har en tid på terminen, så nu må vi se, men ku da være meget rart at vide hvordan det står til dernede.. hehe..

Hehe ja det må se ret så sjovt ud, føler mig også ret dum .. Men det gør satme ondt. føles virkelig som om hun kravler ned igennem låret istedet.. Det har normalt kun været højre lår, men nu er det begyndt på venstre også.. Så håber da hun er ved at være langt nede

Anmeld

25. juli 2011

Kit

Hos min JM skulle man bede om det - ellers fik man ikke lavet GU under hele graviditeten før på fødegangen. Jeg var noget overrasket, men superglad for at jeg bad om det.

Det er meget rart at få en status på, hvor man er henne, selvom de jo ikke kan spå om tidspunktet for fødslen alligevel.

Anmeld

26. juli 2011

Taniakb

Hos min JM skulle man bede om det - ellers fik man ikke lavet GU under hele graviditeten før på fødegangen. Jeg var noget overrasket, men superglad for at jeg bad om det.

Det er meget rart at få en status på, hvor man er henne, selvom de jo ikke kan spå om tidspunktet for fødslen alligevel.

Ja det kan jeg da godt se... Må jeg lige snakke med hende om torsdag.. For det kunne da være meget rart at se om der har været nogen effekt ved da jag i benet.. Er blevet mere spændt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.