Baby 9 mdr. vugges i søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Georgia

nettemor skriver:

hvis jeg var dig så ville jeg når jeg putter i barnevognen stille og roligt vænne ham  til at der ikke bliver vugget. starte med at vugge som du plejer og så stoppe inden han falder helt i søvn. og langsomt vugge mindre og mindre.. det kan være en kamp men det virker..

Ja det vil jeg gøre. Lige i sekundet er han faldt til ro, har bare ladet ham lægge

Tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Georgia

L_K skriver:

Min datter ligger og sparker alt af sig, smider med sutten, klynker/skriger, og rejser sig op...

De kære børn

Anmeld

25. juli 2011

LBK

Georgia skriver:

De kære børn

Hi ja...  De kæææære børn...

Anmeld

25. juli 2011

Nettemor

Georgia skriver:

Ja det vil jeg gøre. Lige i sekundet er han faldt til ro, har bare ladet ham lægge

Tak for hjælpen!

var da så lidt

held og lykke med det hele

Anmeld

25. juli 2011

Georgia

nettemor skriver:

var da så lidt

held og lykke med det hele

Og vupti, drengen sover

Anmeld

25. juli 2011

Ansemusen

Vejen frem er uden tvivl at være konsekvent med IKKE at vugge osv. I lægger ham på samme måde hver dag, siger at nu skal han sove og går. Når han så græder går I hen og lægger ham ned igen. Undgå at tage ham op og undgå øjenkontakt, da det stimulerer ham til snak og kontakt. Bare læg ham ned stille og roligt og gå. Det kan godt være, at I skal gøre det hundrede gange, men han burde lære det hurtigt! Alt efter HVOR indgroet vanen er og hvor stædig han er. Men hver gang i giver efter forlænger i bare processen og forvirrer jeres søn.

I skal vise ham hvad han skal og at I tror på at det er det rigtige

God fornøjelse!

Anmeld

25. juli 2011

Nettemor

Georgia skriver:

Og vupti, drengen sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.