15+3 - 3D skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Vivian87

Lige et forsinket indlæg har haft min mand hjemme og vende mellem hans sejlperioder så har ikke været aktiv herinde i 3 uger.. nu er han så desværre taget afsted igen

Men inden da  nåede vi lige forbi en privatklinik og få lavet en 3D skanning - jeg ved godt at rigtig mange mener at det er alt for tidligt i uge 16, men min mand har ikke været med til nogle undersøgelser/skanninger endnu, og kommer heller ikke med til flere grundet hans sejlperiode, og det var meget vigtigt for os begge to at han også fik oplevet det!

Og det var en kæmpe oplevelse Han var simpelthen så rørt!  Og hvad der var endnu bedre var at hun kunne se kønnet, så farmand fik lov til at være den første der fik at vide at det bliver.....

En lille pige  Fars lille prinsesse

Her er hun så, lillefisen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Nessie

Nåååh, hvor er hun fin  og lille

Anmeld

25. juli 2011

Vivian87

Mange tak Hun er bare perfekt

Anmeld

25. november 2011

louisekanayo

Vivian87 skriver:

Lige et forsinket indlæg har haft min mand hjemme og vende mellem hans sejlperioder så har ikke været aktiv herinde i 3 uger.. nu er han så desværre taget afsted igen

Men inden da  nåede vi lige forbi en privatklinik og få lavet en 3D skanning - jeg ved godt at rigtig mange mener at det er alt for tidligt i uge 16, men min mand har ikke været med til nogle undersøgelser/skanninger endnu, og kommer heller ikke med til flere grundet hans sejlperiode, og det var meget vigtigt for os begge to at han også fik oplevet det!

Og det var en kæmpe oplevelse Han var simpelthen så rørt!  Og hvad der var endnu bedre var at hun kunne se kønnet, så farmand fik lov til at være den første der fik at vide at det bliver.....

En lille pige  Fars lille prinsesse

Her er hun så, lillefisen

hvor er hun fin

hvor blev det gjort henne og hvad kostede det ?

Anmeld

25. november 2011

Vivian87

louisekanayo skriver:

hvor er hun fin

hvor blev det gjort henne og hvad kostede det ?

Mange tak  

Det blev gjort hos en skannings klinik i Kolding storcenter, og mener det kostede omkring 1400 kr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.