åh gud .. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

MortilCilas

Jeg har nu ringet til min læge, om en tid til at få sat en spiral op, jeg vil gerne have en kobber spiral, men nu efter at have læst her, tør jeg næsten ikke at få den  Og er det nogle der ved om med hormonspiral om hormen kun sidder lige nede i åbningen ?

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=105

Nogle der har dårlige og gode oplevelser med spiral eller har hørt noget ?!

Taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Magsen

jeg har hormon spiral :b - og jeg eeelsker det.. Jeg kan overhovedt ikke mærke den, han nul gener af den, har haft mens. en enkelt gang på ni måneder  

Anmeld

25. juli 2011

MortilCilas

Maggieh skriver:

jeg har hormon spiral :b - og jeg eeelsker det.. Jeg kan overhovedt ikke mærke den, han nul gener af den, har haft mens. en enkelt gang på ni måneder  

Det lyder fantastisk men nu er jeg ikke meget for alt det hormon halløj. :/

Anmeld

3. august 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg har haft kobberspiral i ca 1½ år...

Den virkede som den skulle men jeg fik rigtig kraftige blødninger når jeg havde mens. af det, og i starten nogle mærkelige smerter...

Jeg synes desuden den nedsatte sexlysten lidt...

Jeg er glad for ikke og ha den mere...

Vi bruger kondom nu istedet

Anmeld

3. august 2011

MortilCilas

Ravnholt skriver:

Jeg har haft kobberspiral i ca 1½ år...

Den virkede som den skulle men jeg fik rigtig kraftige blødninger når jeg havde mens. af det, og i starten nogle mærkelige smerter...

Jeg synes desuden den nedsatte sexlysten lidt...

Jeg er glad for ikke og ha den mere...

Vi bruger kondom nu istedet

Mmh, det er det der skræmmer mig og jeg ønsker ikke at bløde kraftigt eller have smerter. Og nederen hvis man mister sexlysten

Anmeld

4. august 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Cilas skriver:

Mmh, det er det der skræmmer mig og jeg ønsker ikke at bløde kraftigt eller have smerter. Og nederen hvis man mister sexlysten

Det skal lige siges at det først var efter den blev pillet ud, jeg opdagede det med sexlysten...

Fik den nemlig sat op ved 8 ugers undersøgelsen efter fødsel... Og da havde jeg ikke lige den store sexlyst i forvejen...

Men alle reagere jo forskelligt...

Min veninde har også en kobberspiral og hun mærker intet til det overhoved... (Hvilket også var lidt af et problem, fordi hun er nød til og gå til lægen og få det tjekket hele tiden, fordi hun tror hun har tabt den...)

Anmeld

5. august 2011

MortilCilas

Ravnholt skriver:

Det skal lige siges at det først var efter den blev pillet ud, jeg opdagede det med sexlysten...

Fik den nemlig sat op ved 8 ugers undersøgelsen efter fødsel... Og da havde jeg ikke lige den store sexlyst i forvejen...

Men alle reagere jo forskelligt...

Min veninde har også en kobberspiral og hun mærker intet til det overhoved... (Hvilket også var lidt af et problem, fordi hun er nød til og gå til lægen og få det tjekket hele tiden, fordi hun tror hun har tabt den...)

Det er sq da møg besværligt med en spiral Det lyder let, fordi der ikker piller du skal huske osv, igen hormon. Men hvis der er så mange problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.