3. igangsættelses forsøg :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

inpe

vi har været i gang hele weekenden, og den dumme livmorhals vil bare ikke give sig, så vi kan komme i gang med at føde, syntes jeg er ved at blive ret frustraret efter hånden, men lige nu bider i gansættelses veer ret godt, det gør skide ondt, så jeg håber jordmoren har ret, at de kan tage vandet i eftermiddag. må heller hvile lidt, kan jo være jeg for brug for det senere i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Happiness

inpe skriver:

vi har været i gang hele weekenden, og den dumme livmorhals vil bare ikke give sig, så vi kan komme i gang med at føde, syntes jeg er ved at blive ret frustraret efter hånden, men lige nu bider i gansættelses veer ret godt, det gør skide ondt, så jeg håber jordmoren har ret, at de kan tage vandet i eftermiddag. må heller hvile lidt, kan jo være jeg for brug for det senere i dag.

Ej hvor har jeg ondt af dig! Nu må du da virkelig være utålmodig! Håber virkelig for dig at vandet kan tages idag, så du kan få dit mirakel i armene!

Pøj pøj med det! Glæder mig til at læse en FB og se billeder

Anmeld

25. juli 2011

LBK

inpe skriver:

alt hvad jeg kan. Kan godt forstå du er frustreret, men NU kommer det... Det kan jeg mærke

Anmeld

25. juli 2011

Janni.

inpe skriver:

Pøj pøj med det, håber i inden længe har jeres lille bebs i armene 

Anmeld

25. juli 2011

Muttitil1+1

Øv en omgang du er igennem - sender vestøv, tanker og masser af i din retning.

Anmeld

25. juli 2011

Moms

Stakkels dig - ae ae!

Håber du kan få lidt hvile inden det går i gang, for det lyder det jo til at det er ved.

Må du finde din feminine råstyrke og komme godt igennem

Moms

Anmeld

25. juli 2011

babymus77

sender også lige en tanke herfraRigtig god fødsel

Anmeld

28. juli 2011

inpe

Så kom hun endelig i mandags, kl. 18.34, ved en hurtig fødsel på 4 timer. hun var 51 cm og vejede 3870g. Og hun er bare så super smuk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2011

Pige2009

inpe skriver:

Held og lykke med det hele

Anmeld

28. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
inpe skriver:

Så kom hun endelig i mandags, kl. 18.34, ved en hurtig fødsel på 4 timer. hun var 51 cm og vejede 3870g. Og hun er bare så super smuk.

Tillykke med hende, hvor er hun skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.