Dianaaa skriver:
det er bare SÅ SLUT med at afprøve de der '' sæt fødslen igang selv'' metoder , jeg kan afslører chokolade giver noget så grusom dårligt mave, hvilket jo siger sig selv, men skulle prøves så desperat man er
og GUD hvor har jeg ondt i mine ben af at vandre det halve af byen igennem, og trapper virker heller ikke, så skrøne eller ej? SKRØNER ! intet virker på mig
jeg har opgivet og indset at jeg må vente til lillemanden er klar, men øv hvor har jeg bare fuldstændigt mistet tålmodigheden 
noget som der virkede for jer? kunne være sjovt at hører 
Jeg har ikke selv prøvet det, men at nulre brystvorter - intenst! Nemlig i en halv time. Det er et tip vi fik, da vi gik til fødselsforberedelse, men vi skulle love, vi ikke begyndte på det, før ca. en uge efter termin.
Man skulle kunne opbygge oxytocin ved at stimulere brystvorterne. Oxytocin også kaldet ve- og kærligheds-hormonet, er det hormon kroppen bruger til at fremkalde veer, når man er i fødsel. Og du danner også oxytocin, når du ammer. Hormonet er også med til, at du bliver smask forelsket i dit barn, når du får det i dine arme - selv om det er blåt og dækket i snask
Men tror kun metoden virker, hvis man kan slappe nok af. Adrenalin og stress modvirker oxytocin. Derfor kan fødslen også gå i stå, hvis man er bange.
Er selv 38+3 i dag. Han vender med numsen ned ad, så jeg håber også, det snart sker, så han ikke bliver for stor til en sædefødsel.
Held og lykke
Anmeld