skrøner eller ej d;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Dianaaa

det er bare SÅ SLUT med at afprøve de der '' sæt fødslen igang selv'' metoder , jeg kan afslører chokolade giver noget så grusom dårligt mave, hvilket jo siger sig selv, men skulle prøves så desperat man er   og GUD hvor har jeg ondt i mine ben af at vandre det halve af byen igennem, og trapper virker heller ikke, så skrøne eller ej? SKRØNER ! intet virker på mig  jeg har opgivet og indset at jeg må vente til lillemanden er klar, men øv hvor har jeg bare fuldstændigt mistet tålmodigheden

noget som der virkede for jer? kunne være sjovt at hører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Pige2009

Dianaaa skriver:

det er bare SÅ SLUT med at afprøve de der '' sæt fødslen igang selv'' metoder , jeg kan afslører chokolade giver noget så grusom dårligt mave, hvilket jo siger sig selv, men skulle prøves så desperat man er   og GUD hvor har jeg ondt i mine ben af at vandre det halve af byen igennem, og trapper virker heller ikke, så skrøne eller ej? SKRØNER ! intet virker på mig  jeg har opgivet og indset at jeg må vente til lillemanden er klar, men øv hvor har jeg bare fuldstændigt mistet tålmodigheden

Lauras far tror klart, at det hjalp med sex 12 timer inden Men der er jo ikke noget der virker, før baby er klar

Anmeld

25. juli 2011

Jolene

Dianaaa skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men at nulre brystvorter - intenst! Nemlig i en halv time. Det er et tip vi fik, da vi gik til fødselsforberedelse, men vi skulle love, vi ikke begyndte på det, før ca. en uge efter termin.

Man skulle kunne opbygge oxytocin ved at stimulere brystvorterne. Oxytocin også kaldet ve- og kærligheds-hormonet, er det hormon kroppen bruger til at fremkalde veer, når man er i fødsel. Og du danner også oxytocin, når du ammer. Hormonet er også med til, at du bliver smask forelsket i dit barn, når du får det i dine arme - selv om det er blåt og dækket i snask

Men tror kun metoden virker, hvis man kan slappe nok af. Adrenalin og stress modvirker oxytocin. Derfor kan fødslen også gå i stå, hvis man er bange.

Er selv 38+3 i dag. Han vender med numsen ned ad, så jeg håber også, det snart sker, så han ikke bliver for stor til en sædefødsel.

Held og lykke

Anmeld

25. juli 2011

Dianaaa

tak for svar

andre der har prøvet noget som virker og som med garanti* IKKE virker .. fortæl, fortæl .. 

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

Tror godt man kan kaste en laaaaaang pil efter alt det til at sætte en fødsel igang hjemme.... 

Baby kommer når den er klar... 

Anmeld

25. juli 2011

Minmio

Dianaaa skriver:

Jeg havde også prøvet alt uden at det virkede

Men jeg havde en ordenlig omgang "hygge" med manden ca kl 12 (aften). og vågnede 3 timer efter med veer.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.