Hvilket navn/e?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Ja de har du ret i! (selvom jeg nok ikke ville kalde mit barn en røv-datter - sorry kunne ikke lade være, kom bare sådan til at grine da jeg læste det ) vi havde, da vi ventede Liva, også navnet Silke i spil... Men for mig er det også en helt speciel type pige der bærer det navn og det ville vores datter aldrig kunne

hahah ja ok fejlformuleret, ment som udseende af en ronja røverdatter som hende fra filmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

TbCp

Carl-EmilsMoar skriver:

hahah ja ok fejlformuleret, ment som udseende af en ronja røverdatter som hende fra filmen

Hahaha ja tastefejl sker, men det var altså en af de bedre røv-datter

Anmeld

29. juli 2011

lotte32

TbCp skriver:

Er navnene hemmelige eller må vi høre?

Vi holder dem hemmelige lidt endnu

Lotte Ø. 

Anmeld

30. juli 2011

CmarianN

Før jeg blev gravid var vi egentlig enige om Andrea og Oliver , men da jeg blev gravid "havde jeg ikke lyst til" de navne mere  Jeg er vild med Anneli, Aimee og Villads - Så intet bestemt endnu. Tror det ender med vi tager tre valgmuligheder med til hvert køn, når jeg skal føde og så må vi se hvad det "Ligner"  (hvis vi kan blive enige om tre navne til hvert køn).

Anmeld

5. august 2011

Camulla

TbCp skriver:

Har i bestemt jer?
Hvilke navne har i i spil?

Tror vi er nået rimelig til enighed herhjemme.

Bliver det en dreng tror vi nok at vi skal have en Mikkel Peter (Peter fordi far, farfar og oldefar alle hedder/hed det til 2. fornavn)

Bliver det en pige er jeg meget opsat på en Elise, håber at manden kan overtales, han er dog mest til Sara
Under alle omstændigheder bliver det nok Dorthea til 2. fornavn.

Vores datter Liva, hedder Anika til 2. fornavn. Det er efter min lillesøster som jeg mistede i 2006.

Dorthea er efter min stedfars mor som bare var en dejlig kvinde som jeg gerne vil mindes på denne måde

Vi fik at vide for et par dage siden, at det er en dreng vi venter og nu vil jeg altså have min Benjamin! Jeg ville have at min første søn Micas skulle hedde Benjamin, men det gik faren ikke med til, eftersom det betyder "den mindste" - det kunne man jo ikke kalde den første! Nu venter vi en dreng igen og faren har så i mellem tiden fået en tæt kollega som har en dreng der hedder Benjamin, så nu synes han det er mærkeligt! Armen altså... God dammit! Jeg elsker det navn. Har en Micas Emanuel og VIL altså nu have en Benjamin Elias! 

Anmeld

8. august 2011

-Sigrid-

Vi snakker om (og har næsten besluttet os for det) Agnethe (Nethe) Schack Olldag til en lille pige (Agnethe efter min farmor, Schack efter min mors familie og Olldag fordi det er bedre end Gjerlevsen )

Og til en lille dreng; Asbjørn ( Elias eller Beier/Schack) Olldag

Men Olldag er egentligt det eneste som ligger fast, og kæresten tager også det navn når vi skal giftes 

Ellers har vi tænkt over; Adelaide, Ella, Elinor, Arn, Thorbjørn og bare Bjørn  

Anmeld

8. august 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Før jeg blev gravid var vi egentlig enige om Andrea og Oliver , men da jeg blev gravid "havde jeg ikke lyst til" de navne mere  Jeg er vild med Anneli, Aimee og Villads - Så intet bestemt endnu. Tror det ender med vi tager tre valgmuligheder med til hvert køn, når jeg skal føde og så må vi se hvad det "Ligner"  (hvis vi kan blive enige om tre navne til hvert køn).

Andrea havde vi oppe at vende da vi ventede Liva, fa min mands mormor hed det (rent faktisk hed hendes mand Kaj... det var lidt sjovt )

Anmeld

8. august 2011

TbCp

Camulla skriver:

Vi fik at vide for et par dage siden, at det er en dreng vi venter og nu vil jeg altså have min Benjamin! Jeg ville have at min første søn Micas skulle hedde Benjamin, men det gik faren ikke med til, eftersom det betyder "den mindste" - det kunne man jo ikke kalde den første! Nu venter vi en dreng igen og faren har så i mellem tiden fået en tæt kollega som har en dreng der hedder Benjamin, så nu synes han det er mærkeligt! Armen altså... God dammit! Jeg elsker det navn. Har en Micas Emanuel og VIL altså nu have en Benjamin Elias! 

Benjamin er et rigtig dejligt navn!

Anmeld

8. august 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Vi snakker om (og har næsten besluttet os for det) Agnethe (Nethe) Schack Olldag til en lille pige (Agnethe efter min farmor, Schack efter min mors familie og Olldag fordi det er bedre end Gjerlevsen )

Og til en lille dreng; Asbjørn ( Elias eller Beier/Schack) Olldag

Men Olldag er egentligt det eneste som ligger fast, og kæresten tager også det navn når vi skal giftes 

Ellers har vi tænkt over; Adelaide, Ella, Elinor, Arn, Thorbjørn og bare Bjørn  

Agnethe er rigtig fint!   Og så er jeg bare vild med Bjørn! men det går min mand aldrig med til!

Anmeld

8. august 2011

TbCp

Forøvrigt mener flere i min mands familie at hvis vi får en dreng, så skal han hedde HANS!!! Fordi de siden min mands oldefar skiftevis har heddet Hans Peter og Carsten Peter (som min mand hedder)

NEEEEJJ... Det tror jeg så ikke lige!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.