Ang. bisserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Bette-mor9o

Nu hvor de to første tænder er brudt frem? Hvornår kan man så regne med at fortænderne kommer? 

Hvor længe gik der ved jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Clisolka

Nu hvor de to første tænder er brudt frem? Hvornår kan man så regne med at fortænderne kommer? 

Hvor længe gik der ved jeres?

Hvor er de første 2 bisser brudt frem henne? 

Her fik Isabella sine første 2 bisser i undermunden, hvilket er fortænderne  Hun har nu en række på 4 bisser i undermunden og den 5. er lige brudt igennem i overmunden 

De første 2 kom præcis da hun var 6 mrd. 7½ kom de næste 2 og nu 8½ mrd. kom den 5 

Anmeld

25. juli 2011

Bette-mor9o

Babymor2010 skriver:

Her fik Isabella sine første 2 bisser i undermunden, hvilket er fortænderne  Hun har nu en række på 4 bisser i undermunden og den 5. er lige brudt igennem i overmunden 

De første 2 kom præcis da hun var 6 mrd. 7½ kom de næste 2 og nu 8½ mrd. kom den 5 

I undermunden. Det var bare hvornår de to fortænder i overmunden ville komme. Men min bror mener det er ca. 1 måned efter de to første bisser i undermunden er kommet. For det er jo snart de ville komme, for Jonas begyndt at ikke vil sove igen om aften og vågner om natten.

Anmeld

25. juli 2011

Clisolka

JonasMama2010 skriver:

I undermunden. Det var bare hvornår de to fortænder i overmunden ville komme. Men min bror mener det er ca. 1 måned efter de to første bisser i undermunden er kommet. For det er jo snart de ville komme, for Jonas begyndt at ikke vil sove igen om aften og vågner om natten.

Hmm ja godt spørgsmål  Ja her er det den ene fortand i overmunden hun har gang i nu 

Jeg fandt lige denne artikel: 

http://www.elefantino.dk/baby/202-barnets-forste-taender

Anmeld

25. juli 2011

Kaufie

Naja fik sine to i undermunden for ca en måned siden - og er nu ved at lægge an til de to ved siden af igen - og ingen tegn på dem i overmunden......

Anmeld

25. juli 2011

Helman

Bisser, hvorfor nogle bisser Her er han stadig tandløs Nå men de kommer jo nok......

Min store dreng fik sin to fortænder i undermunden, da han var 7½ mdr. De næste var fortænderne og de kom da han var 10½ mdr. Og da han va r11 mdr. kom hjørnetænderne

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

Babymor2010 skriver:

Kan lige hurtigt fortælle at vi har gang i 3 bisser i overmunden på samme tid nu 

Anmeld

18. august 2011

Kaufie

Kaufie skriver:

Naja fik sine to i undermunden for ca en måned siden - og er nu ved at lægge an til de to ved siden af igen - og ingen tegn på dem i overmunden......

Haha - og det var så ca en måned siden jeg mente vi var ved at få 3. og 4. bisse... Men de lader vente på sig..... Naja har stadig kun to pløkker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.