2. graviditetsundersøgelse og kastet rundt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

jeanett1988

Ja, skulle have været til min 2. graviditetsundersøgelse i den her uge, men min egen læge har ferie. De bad mig så ringe til den læge som skulle vikariere for dem for at få en tid hos dem, og det gjorde jeg. 

Her lød svaret, at det skulle jeg få ved min egen læge og det kunne de ikke hjælpe mig med. Så hvad gør jeg nu? Min egen læge er først tilbage d. 15. august og der vil jeg ca være 28.

Kan jeg vente til der, eller hvordan skal jeg forholde mig?

Mvh en lidt forvirret mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Miia90

samme oplevelse her skal først d. 9 aug. hvor jeg er 26+4

Anmeld

25. juli 2011

SaNiNa

Hvor sker det bare tit.

Jeg skulle have taget en blodprøve for reg negativ mens min egen læge også var på ferie og dem som jeg blev henvist til ville ikke tage den det kunne min gen læge gør, flot min egen læge kommer så først igen om 3 uger og den skal have antistoffer hvis den er positiv enden uge 31 var i uge 29 der.

Syntes du skal ringe til lægernes telefon pasning igen eller jordmoder og forhøre dig det kan jo være din jordemoder kan lave tjekket.

Anmeld

25. juli 2011

TrineMine86

jeanett1988 skriver:

Ja, skulle have været til min 2. graviditetsundersøgelse i den her uge, men min egen læge har ferie. De bad mig så ringe til den læge som skulle vikariere for dem for at få en tid hos dem, og det gjorde jeg. 

Her lød svaret, at det skulle jeg få ved min egen læge og det kunne de ikke hjælpe mig med. Så hvad gør jeg nu? Min egen læge er først tilbage d. 15. august og der vil jeg ca være 28.

Kan jeg vente til der, eller hvordan skal jeg forholde mig?

Mvh en lidt forvirret mig 

åhh ferietid er bare irriterende ang. læger osv

jeg ville nok lige ringe til de der læger igen og hører om det gør noget at den undersøgelse først bliver i uge 28, hvilket jeg ikke tror gør noget  var selv til undersøgelse i uge 26/27 og det er ikke fordi der sker det helt store, han hører hjertelyd og måler livmoderen og ellers ikke andet, så tror sagtens det kan vente

Anmeld

25. juli 2011

jeanett1988

Ja ferietiden er træls.  Tror lige jeg vil prøve at ringe til jordemoderen og forhøre mig, og så må jeg jo vente til uge 28 hvis hun mener jeg godt kan det. Har ikke haft nogle gener eller andre ting under min graviditet indtil videre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.