Hvor gammel skal man være for at få et donorbarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.704 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Stjernestoev

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Becks

Stjernestoev skriver:

Tror såmænd bare man skal være fyldt 18 år...

Men kunne forestille mig, at de vil anbefale én og vente hvis man ikke er så gammel..

Jeg var 26 (er 27 nu) da jeg gik op til min læge og bad om en henvisning, han synes det var en fin alder..

Er det noget du har i tankerne?

Anmeld

19. august 2011

Stjernestoev

Tutter skriver:

Tror såmænd bare man skal være fyldt 18 år...

Men kunne forestille mig, at de vil anbefale én og vente hvis man ikke er så gammel..

Jeg var 26 (er 27 nu) da jeg gik op til min læge og bad om en henvisning, han synes det var en fin alder..

Er det noget du har i tankerne?

Ikke lige nu, men måske om et par år
Jeg vil gerne have et barn i en tidlig alder, så det er rart at muligheden er der.

Anmeld

19. august 2011

Louise Diana Ovesen

Stjernestoev skriver:

Jeg er 23 år, og er gået i gange med projektet baby for 2 måneder siden. Har fået tage blodprøver, snakket med Diersklinikken nede i Århus. Og hende der er de nede, er så sød.Regner med det bliver sidst på året, først på næste år. Og ja, jeg er meget ung. Men det er tænkte godt igennem, og ikke bare lige noget jeg har beslutte mig til. Det har været lang tid under vejs. Er så løkkelig for min beslutning Har altid gerne ville være ung mor. Og glæder mig til at blive mor en gang, forhåben inden for en overskuelig tidSå ja, jeg tror bare man skal være fyldt 18 år

Anmeld

19. august 2011

Kløver

Stjernestoev skriver:

ikke for at lyde dum, men hvad er donorbørn, er det når man får sæd fra en doner hvis ens mand ikke har god nok kvalitet, eller er det hvis en kvinde alene ønsker at få børn (selvvalgt enlig mor)

Anmeld

19. august 2011

Stjernestoev

Maja84 skriver:

ikke for at lyde dum, men hvad er donorbørn, er det når man får sæd fra en doner hvis ens mand ikke har god nok kvalitet, eller er det hvis en kvinde alene ønsker at få børn (selvvalgt enlig mor)

Selvvalgt enlig mor Men tror da også det er det andet.

Anmeld

19. august 2011

Stjernestoev

Louise Diana Ovesen skriver:

Jeg er 23 år, og er gået i gange med projektet baby for 2 måneder siden. Har fået tage blodprøver, snakket med Diersklinikken nede i Århus. Og hende der er de nede, er så sød.Regner med det bliver sidst på året, først på næste år. Og ja, jeg er meget ung. Men det er tænkte godt igennem, og ikke bare lige noget jeg har beslutte mig til. Det har været lang tid under vejs. Er så løkkelig for min beslutning Har altid gerne ville være ung mor. Og glæder mig til at blive mor en gang, forhåben inden for en overskuelig tidSå ja, jeg tror bare man skal være fyldt 18 år

Tusinde tak for svaret!
Det lyder spændende. Krydser fingre for dig!!

Anmeld

19. august 2011

Kløver

Stjernestoev skriver:

Selvvalgt enlig mor Men tror da også det er det andet.

okay på den måde. Jeg kunne ikke forestille mig man må, hvis man er under 18, men ellers må jeg melde pas håber du finder ud af det, og tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.