Hvorfor virker basiron ikke på mig? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.717 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Stjernestoev

Jeg har nogle hudorme på hagen og næsen. Lidt få bumser i panden, men ikke noget slemt..
Nu har jeg så prøvet basiron 10 % og det virker absolut ikke. Min hud reagerer slet ikke på det, og bliver hverken tør, rød, øm eller noget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Kruse90

uha det ved jeg ikke
Men her fungere det helt perfekt

Anmeld

24. juli 2011

Mi

Det ved jeg ikke, jeg har prøvet det i 14 dage nu og har ikke flere hudorme og får ikke nær så mange bumser.

Jeg startede med at rense huden rigtig godt, med dampbad for ansigtet og dybderensende maske og hele svinemøjet, inden jeg gik i gang med at bruge basiron.

Anmeld

24. juli 2011

Jonatansmor

Stjernestoev skriver:

Jeg har nogle hudorme på hagen og næsen. Lidt få bumser i panden, men ikke noget slemt..
Nu har jeg så prøvet basiron 10 % og det virker absolut ikke. Min hud reagerer slet ikke på det, og bliver hverken tør, rød, øm eller noget andet

fnis.. tænk de stadig laver det skidt.. prøvede det i mine sprøde teenageår, med nøjagtigt samme resultat.. yyyyndigt

Tag i matas, køb deres dybderensende maske og deres peel-off maske, brug dem et par gange om ugen og køb en natursvamp og vask dit ansigt hver aften - det virker

Anmeld

24. juli 2011

MetteS81

Stjernestoev skriver:

Bruger du renselotion og skintonic hver dag? Min hud blev meget pænere da jeg begyndte på det...og jeg havde også hudorme på næsen og hagen. Har det stadig, men kun meget lidt nu. En dybderensende maske en eller to gange om ugen er også godt...fx virker Origins charcoal mask rigtig godt på mig  Og så en fugtgivende maske også engang imellem...haha, lyder af lidt meget, men det har virket på mig

Anmeld

24. juli 2011

Stjernestoev

MetteS81 skriver:

Bruger du renselotion og skintonic hver dag? Min hud blev meget pænere da jeg begyndte på det...og jeg havde også hudorme på næsen og hagen. Har det stadig, men kun meget lidt nu. En dybderensende maske en eller to gange om ugen er også godt...fx virker Origins charcoal mask rigtig godt på mig  Og så en fugtgivende maske også engang imellem...haha, lyder af lidt meget, men det har virket på mig

Ja.. Har prøvet alt Men mine satans hudorme vil bare ikke forsvinde

Renser min hud hver eneste dag, og bruger scrubmaske hver 3..

Anmeld

24. juli 2011

MetteS81

Stjernestoev skriver:

Ja.. Har prøvet alt Men mine satans hudorme vil bare ikke forsvinde

Renser min hud hver eneste dag, og bruger scrubmaske hver 3..

Hmmm! Du kan også prøve sådan nogle nosestrips fra Nivea...de fåes i Matas. Man kan få sådan nogle pakker hvor der både er til næsen og hagen...Ved ikke om du har prøvet sådan nogle før, men du gør bare næsen/hagen våd med varmt vand, sætter dem på og lader det tørre, og river dem så forsigtigt af...det gør liiidt nas, men bagefter kan du se hvor mange hudorme der er røget af...lyder klamt, men det er måske et forsøg værd

Se det her link http://www.matas.dk/hudpleje/ansigtspleje/scrub,+exfoliering+masker/nivea+visage+refining+clear-up+strips+6+stk.aspx?categoryid=192&productid=765

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.