Pludselig halsbrand 38+5???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Muttitil1+1

Har lige brug for lidt hjælp her...

Har ikke rigtig lidt af halsbrand under min graviditet (kun i meget korte perioder og det er LÆNGE siden) og slet ikke i den grad jeg mærker det nu!

Er der andre der har prøvet at få halsbrand så sent i graviditeten???

Tidligere i dag fik jeg feberlignende/besvimende træk som varede 15 min. tid - så ved ikke lige hvad der sker med min krop...

Hjælp tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Muttitil1+1

Ingen der har noget???

Anmeld

24. juli 2011

Ansemusen

Jeg synes du skal ringe til lægen hvis du er i tvivl eller til din jordemoder eller svangre..

Jeg havde meget halsbrand i det meste af min graviditet. Det er almindeligt at få det senere i graviditeten. Alt trykker mere på alting og hormonerne gør, at den muskel skal skal holde mavesyren nede i maven, er slappere end normalt!

Anmeld

24. juli 2011

ano14316

jeg er godt nok ikke så langt som dig.. men jeg har krafitgt tiltagende halsbrand og det bliver bare kun værre.. det startede for ca. 14 dage siden og er i dag 28+3

Anmeld

24. juli 2011

Muttitil1+1

Ansemusen skriver:

Jeg synes du skal ringe til lægen hvis du er i tvivl eller til din jordemoder eller svangre..

Jeg havde meget halsbrand i det meste af min graviditet. Det er almindeligt at få det senere i graviditeten. Alt trykker mere på alting og hormonerne gør, at den muskel skal skal holde mavesyren nede i maven, er slappere end normalt!

Synes bare det er mærkeligt det kommer SÅ sent?? Men måske det bare er fordi man er mere opmærksom på alting når fødslen er lige rundt om hjørnet... hmmm...

Anmeld

24. juli 2011

Muttitil1+1

ano14316 skriver:

jeg er godt nok ikke så langt som dig.. men jeg har krafitgt tiltagende halsbrand og det bliver bare kun værre.. det startede for ca. 14 dage siden og er i dag 28+3

Men det lyder også mere "normalt" i forhold til hvad jeg har læst... tror måske bare jeg er lidt rundt på gulvet i dag...

Anmeld

24. juli 2011

Ansemusen

NadiaSK skriver:

Synes bare det er mærkeligt det kommer SÅ sent?? Men måske det bare er fordi man er mere opmærksom på alting når fødslen er lige rundt om hjørnet... hmmm...

Ja måske - eller også har din krop bare været mindre belastet end mange andres indtil nu!?

Balancid Novum tyggetabletter virker ret godt synes jeg - de kan fås i håndkøb på apoteket

Anmeld

24. juli 2011

Muttitil1+1

Ansemusen skriver:

Ja måske - eller også har din krop bare været mindre belastet end mange andres indtil nu!?

Balancid Novum tyggetabletter virker ret godt synes jeg - de kan fås i håndkøb på apoteket

Ja har ikke haft nogen komplikationer i løbet af graviditeten udover den famøse kvalme de første 3 måneder, så er jo sluppet ganske billigt (7,9,13 - bank under bordet) - tror også det er med til at gøre at jeg synes det er lidt voldsomt at der sker så meget på én og samme dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.