Ps 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.610 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Stine85

Godaften alle sammen

Vi er igang med den helt store oprydning i alle skabe og skuffer. Og så fandt jeg min "gamle" play Station 2 Slim - Den har ikke været brugt i et par år - og jeg skulle lige til at smide den ud, da jeg kom til at tænke på at der måske var nogle herinde med lidt større børn der ville overtage den?

Jeg kan huske noget om at den på et tidspunkt begyndte at "hakke" ved nogle spil og film. Men jeg har lige prøvet den med en film og der var ingen problemer

Har desværre ingen spil jeg kan give med, da min fætter har fået dem.

Der er det med som ses på billedet.

Kan hentes i Nordsjælland eller sendes mod betaling af porto

God Søndag Aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

bøgelund

Stine85 skriver:

Godaften alle sammen

Vi er igang med den helt store oprydning i alle skabe og skuffer. Og så fandt jeg min "gamle" play Station 2 Slim - Den har ikke været brugt i et par år - og jeg skulle lige til at smide den ud, da jeg kom til at tænke på at der måske var nogle herinde med lidt større børn der ville overtage den?

Jeg kan huske noget om at den på et tidspunkt begyndte at "hakke" ved nogle spil og film. Men jeg har lige prøvet den med en film og der var ingen problemer

God Søndag Aften

vi vil da meget gerne have den hvis du vil sende den til fyn? 

hvad ville det koste i porto?

Anmeld

24. juli 2011

Stine85

bøgelund skriver:

vi vil da meget gerne have den hvis du vil sende den til fyn? 

hvad ville det koste i porto?

Så vidt jeg kan se - kan jeg sende den som pakke for 80,-

Anmeld

24. juli 2011

bøgelund

Stine85 skriver:

Så vidt jeg kan se - kan jeg sende den som pakke for 80,-

okay.. det er bare et fristende tilbud.. men tænker bare, at der måske er nogen der har mere behov for det end mig..  

skal vi ikke give det nogle dage, og hvis der ikke er nogen der vil tage imod det store tilbud, så vil vi gerne overtage den? 

Anmeld

24. juli 2011

oerbaek

jeg vil da også gerne overtage sådanne en hvis du ikke kommer af med den er jeg interesseret  

Anmeld

24. juli 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg er også interesseret.. Er der controllere med? 

Anmeld

25. juli 2011

Stine85

bøgelund skriver:

okay.. det er bare et fristende tilbud.. men tænker bare, at der måske er nogen der har mere behov for det end mig..  

skal vi ikke give det nogle dage, og hvis der ikke er nogen der vil tage imod det store tilbud, så vil vi gerne overtage den? 

Altså jeg skal jo ikke være dommer for hvem der har brug for den eller ej   Men vi kan da godt lade den stå lidt hvis du syntes

Anmeld

25. juli 2011

Stine85

oerbaek skriver:

jeg vil da også gerne overtage sådanne en hvis du ikke kommer af med den er jeg interesseret  

Det er noteret

Anmeld

25. juli 2011

Stine85

Christina skriver:

Jeg er også interesseret.. Er der controllere med? 

Der er en enkelt controler med 

Anmeld

25. juli 2011

*Sofie*

Stine85 skriver:

Godaften alle sammen

God Søndag Aften

Den vil jeg da gerne overtage. Kan hente den i eftermiddag, hvis den ikk er afsat?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.