Ny i junglen.. Gode råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

mortilnoahogmelina

MedRogn skriver:

Ok! Tak for info! Vi skal jo ikke risikere en blødende næse. Hvor køber man saltvandsdråber henne??

/ MedRogn 

Det kan du købe på apoteket .
Men jeg vil sige man skal kun bruge det hvis du kan mærke at Det er meget generende for baby at have snot i næsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Københavnermor

Pernille08 skriver:

Det kan du købe på apoteket .
Men jeg vil sige man skal kun bruge det hvis du kan mærke at Det er meget generende for baby at have snot i næsen

Ok, tak!

Dejligt med brugbar info her i babyjunglen! 

Anmeld

24. juli 2011

mortilnoahogmelina

MedRogn skriver:

Ok, tak!

Dejligt med brugbar info her i babyjunglen! 

Ja det kan man bestemt godt bruge

Anmeld

24. juli 2011

Københavnermor

Mettefpigen skriver:

Jaa rigtig mange ting... Havde også en kæmpe liste  Måske også nogle ting som er lidt unødvendige i starten men så har man det  haha.. Forresten kan en blespand være godt.. Og der kan du gå på babysam, dk og kopiere en seddel ud så du kan få en gratis , og nogle engangsservietter til babynumsen, og måske nogle sutteflasker og brystpumpe... Vi har også købt babykalenderen som skulle være vildt god

Mange tak! Alt bliver noteret!

Det er så dejligt at få lidt hjælp, føler mig virkelig helt grøn på det her område. 

Også godt fif med Babysam, det vil jeg prøve!! 

/ MedRogn 

Anmeld

24. juli 2011

Mettefpigen

MedRogn skriver:

Mange tak! Alt bliver noteret!

Det er så dejligt at få lidt hjælp, føler mig virkelig helt grøn på det her område. 

Også godt fif med Babysam, det vil jeg prøve!! 

/ MedRogn 

Jaa var også helt ude af den.. Hihi.. Men kiggede i diverse bøger hvor der stod hvad der var godt at købe ind, plus aty jeg synes babysams bog var rigtig god... Der står en masse ting i...  Vil også sige at babysam kan man bestille en masse ting også få dem til at holde det og betale af når man har lyst... Vi bestilte barnevogn, puslebord og seng derinde og betaler når vi har penge til det...   også kan du komme og hente det når du har lyst  (man skal bare lige ringe nogle dage i forvejen) Plus at hvis du køber barnevogn derinde så kan du få en "pakke" (kan ikk helt huske hvad der er i den) men ved der er madras og sengetøj til 999 kr...

Anmeld

24. juli 2011

Københavnermor

Uha, tror jeg må hive manden med i Babysam imorgen.. 

Det kan være vi får lidt mere føling med det hele så, hvad vi kan li og hvad vi skal bruge. Tak for dine gode råd!! Yderst brugbare!! 

Og så må jeg vist igang med at nærstudere diverse babybøger også.. 

/ MedRogn 

Anmeld

24. juli 2011

Københavnermor

Er der nogle der evt. har en puslekommode til salg?? Og evt andre ting der står på listen på side 1 i denne tråd? 

/ MedRogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.