tegnblødning - hvor meget blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

170811

havde tegnblødning imorges. hvor meget blod kommer der? og hvor længe går der før man så føder. det var en lille klat frisk blodi toilettet da jeg tissede, og har ikke blødt siden? er det normalt det kommer på den måde? er 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Tona

170811 skriver:

havde tegnblødning imorges. hvor meget blod kommer der? og hvor længe går der før man så føder. det var en lille klat frisk blodi toilettet da jeg tissede, og har ikke blødt siden? er det normalt det kommer på den måde? er 36+4

Det er godt nok lidt tidligt at have tegnblødning syntes jeg...måske du lige for en sikkerheds skyld skulle vende det med din læge, selv om der sikkert overhovedet ikke er noget at bekymre sig om. Bare for at gå med livrem og seler. Men måske var det ikke tegnblødning, men bare lidt blødning som kan komme i forbindelse med graviditet uden at betyde noget?

Men da jeg fik tegnblødning, var det nok sådan ca. 2 trusseindlæg fulde i løbet af en aften så vidt jeg husker. Ifølge min graviditetsbog føder man indenfor få dage efter man har haft tegnblødning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.