tegnblødning - hvor meget blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

170811

havde tegnblødning imorges. hvor meget blod kommer der? og hvor længe går der før man så føder. det var en lille klat frisk blodi toilettet da jeg tissede, og har ikke blødt siden? er det normalt det kommer på den måde? er 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

brikble

Hos mig gik der 14 dage, fra tegnblødning/slimprop, så det kan stadig tage noget tid ... der var kun lidt "tråde" blod ved mig ...

Håber, at du kan bruge det til noget ...

Anmeld

24. juli 2011

170811

brikble skriver:

Hos mig gik der 14 dage, fra tegnblødning/slimprop, så det kan stadig tage noget tid ... der var kun lidt "tråde" blod ved mig ...

Håber, at du kan bruge det til noget ...

når okay det var ikke tråd agtigt synes jeg . skal det være i forbindelse med slimproppen? for synes ikke jeg har set noget til slimproppen

Anmeld

24. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg havde tegnblødninger om dagen og fødte om natten . 39+6 .
Mit var på papiret som sådan nogen tråde .

Anmeld

24. juli 2011

brikble

Man ser ikke slimproppen hver gang, men jeg fortæller dig jo bare, hvordan det var hos mig den ene gang ... de andre 4 har jeg ikke hverken set eller mærket til slimprop eller tegnblødning, men snak da lige med fødegangen, de kan da fortælle dig, hvad du skal regne med ...

og pøj pøj med det ...

Britta.

Anmeld

24. juli 2011

170811

tak for jeres svar mit var bare slet ikke trådagtigt, bare en lille klump. jeg har bare ingen andre tegn på fødsel andet end.plukveer som jeg har haft meget siden ttirsdag. som også gør ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.