29+0=11 uger tilbage til termin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.790 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

NinaNymannMadsen

puha som tiden flyver afsted. kan slet ikk forstå at der er 11 uger tilbage til termin jamen hvor er tiden dog blevet af?

men hvor er det bare dejligt, mærker hende sparke hver eneste dag og kan mærke når hun vender og drejer sig der inde.
Asta Maria har også mærket lillesøster sparke for første gang, hun har ikk haft tålmodighed til at mærke efter. men her den anden dag lå hun med hovedet på min mave og lyttede og snakked til maven og lige pludselig losser lillesøster bare til hende og Asta kikker bare på mig og man kan bare se i hendes øjne hun spørg om hvad i alverden det var, så fortalte jeg jo bare at det var lillesøster inde i maven der lige lod sig mærke. og hold op Asta lyste da helt op bag efter.

her er billedet så fra den her uge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Muhmi

NNM skriver:

puha som tiden flyver afsted. kan slet ikk forstå at der er 11 uger tilbage til termin jamen hvor er tiden dog blevet af?

men hvor er det bare dejligt, mærker hende sparke hver eneste dag og kan mærke når hun vender og drejer sig der inde.
Asta Maria har også mærket lillesøster sparke for første gang, hun har ikk haft tålmodighed til at mærke efter. men her den anden dag lå hun med hovedet på min mave og lyttede og snakked til maven og lige pludselig losser lillesøster bare til hende og Asta kikker bare på mig og man kan bare se i hendes øjne hun spørg om hvad i alverden det var, så fortalte jeg jo bare at det var lillesøster inde i maven der lige lod sig mærke. og hold op Asta lyste da helt op bag efter.

Fiiiin mavse!

Anmeld

24. juli 2011

NinaNymannMadsen

Muhmi skriver:

Fiiiin mavse!

mange tak

Anmeld

24. juli 2011

Frøken J.

NNM skriver:

Smuk, smuk mave 

Anmeld

24. juli 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Smuk, smuk mave 

mange tak

Anmeld

25. juli 2011

NinaNymannMadsen

den røg godt nok hurtig væk igår. opper den lige

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Flot, flot mave

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

Virkelig flot mave.... 

Anmeld

25. juli 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Flot, flot mave

mange tak.

Anmeld

25. juli 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Virkelig flot mave.... 

mange tak. den er ved at være rigtig stor nu syntes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.