Pinligt sexspørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Anonym trådstarter

Kan ikke gøre så man kan svare anonymt for har ikke plusmedlemsskab. Men er der nogen der har oplevet at deres sexlyst er vendt tilbage i 3. trimester? Synes det er underligt for man siger jo altid, at det sker i 2. trimester.. Og ikke i 3. trimester hvor graviditeten begynder at blive hård. Men jeg er sexbesat! Altså også på den måde at jeg TÆNKER på sex hele tiden og drømmer om sex. Synes det fylder vildt meget og bliver mega nemt tændt. Hvad sker der for det?

Noget andet er at jeg gerne vil lære at ride min kæreste.. Jeg har fået sådan en fobi for det. Har aldrig kunnet finde ud af det rigtige, men min x-kæreste sagde til mig den ENE gang jeg prøvede, at det var jeg da vildt dårlig til, og siden har jeg ikke turde forsøge. Hvordan lærer man det? Jeg ved godt det burde være simpelt men min kæreste siger også, hvad jeg også selv har opfattet, at det ikke bare er at hoppe op og ned, fordi så mærker fyren ikke så meget.. Men kan ikke finde ud af at gøre det rigtigt Og det er den stilling jeg synes er frækkest. Tænker også det er mere praktisk nu hvor maven bliver større og større end missionær. Men hvordan gør man det/hvordan lærer jeg det? Og hvordan kommer jeg over min fobi for at prøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Ingen? Ved godt sex er lidt personligt, men..

Anmeld

24. juli 2011

Mick

Hej

Nu er jeg godt nok ikke kvinde, men jeg vil da gerne komme med mine bud på det jeg kan. 

Det med at ride er jo et utrolig godt sprøgsmål, du kan jo ikke bare gå ud i byen og finde en `lære`som kan lære dig det og som du kan øve med ( meget firkantet stillede op ) Jeg har været sammen med piger der red godt og piger der red mindre godt. Men det er jo ikke fordi de er dårlige til at ride, nogle af dem har bare reddet på en måde som tænde mig og andre har ikke tændt mig på samme måde. Så det er lidt et svært sprøgsmål at svære på. Dig og kæresten må jo bare øve jer det vist den bedste måde at lære det på.

Og hvis han så beklager sig over at du ikke ridder godt nok, ja så må han sku da selv lavet arbejdet ( groft sagt ) man kan ikke være lige god til alt i sengen, og du skal ikke lad dig gå på af, at lige den ting er du bare ikke bedst til  så gi den gas 

God fornøjelse 

Kh

Mick

Anmeld

24. juli 2011

Hasselnødden

Mick skriver:

Hej

Nu er jeg godt nok ikke kvinde, men jeg vil da gerne komme med mine bud på det jeg kan. 

Det med at ride er jo et utrolig godt sprøgsmål, du kan jo ikke bare gå ud i byen og finde en `lære`som kan lære dig det og som du kan øve med ( meget firkantet stillede op ) Jeg har været sammen med piger der red godt og piger der red mindre godt. Men det er jo ikke fordi de er dårlige til at ride, nogle af dem har bare reddet på en måde som tænde mig og andre har ikke tændt mig på samme måde. Så det er lidt et svært sprøgsmål at svære på. Dig og kæresten må jo bare øve jer det vist den bedste måde at lære det på.

Og hvis han så beklager sig over at du ikke ridder godt nok, ja så må han sku da selv lavet arbejdet ( groft sagt ) man kan ikke være lige god til alt i sengen, og du skal ikke lad dig gå på af, at lige den ting er du bare ikke bedst til  så gi den gas 

God fornøjelse 

Kh

Mick

Anmeld

24. juli 2011

Mick

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Tark 

Anmeld

25. juli 2011

Pige2009

Mick skriver:

Hej

God fornøjelse 

Kh

Mick

God pointe Du har helt ret, man må også selv tage lidt af ansvaret, hvis man er utilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.