Kan ikke gøre så man kan svare anonymt for har ikke plusmedlemsskab. Men er der nogen der har oplevet at deres sexlyst er vendt tilbage i 3. trimester? Synes det er underligt for man siger jo altid, at det sker i 2. trimester.. Og ikke i 3. trimester hvor graviditeten begynder at blive hård. Men jeg er sexbesat! Altså også på den måde at jeg TÆNKER på sex hele tiden og drømmer om sex. Synes det fylder vildt meget og bliver mega nemt tændt. Hvad sker der for det?

Noget andet er at jeg gerne vil lære at ride min kæreste.. Jeg har fået sådan en fobi for det. Har aldrig kunnet finde ud af det rigtige, men min x-kæreste sagde til mig den ENE gang jeg prøvede, at det var jeg da vildt dårlig til, og siden har jeg ikke turde forsøge. Hvordan lærer man det? Jeg ved godt det burde være simpelt men min kæreste siger også, hvad jeg også selv har opfattet, at det ikke bare er at hoppe op og ned, fordi så mærker fyren ikke så meget.. Men kan ikke finde ud af at gøre det rigtigt

Og det er den stilling jeg synes er frækkest. Tænker også det er mere praktisk nu hvor maven bliver større og større end missionær. Men hvordan gør man det/hvordan lærer jeg det? Og hvordan kommer jeg over min fobi for at prøve?
Anmeld