Nu skal kortet bruges for alvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

An&Jo

Jeg går nu igang med en livsstilsændring af de helt store..

Der skal gøres noget NU inden jeg går helt psykisk over mit udseende.. Jeg har altid haft elevatorvægt og for et par måneder siden viste jeg et før og efter billede af mig.. Idag ligner jeg mere før billedet end efter billedet..

Fra nu af skal smøgerne kvittes
Fitnesskortet skal i brug igen
Usund mad skal skæres helt væk
Slikken bliver smidt ud sammen med isen

Jeg er træt af at være for stor både bmi mæssigt men også i mit spejlbillede.. Jeg er træt og uoplagt hele tiden og kan knap stå ud af min seng om morgenen..

Det skal være SLUT fra idag af..

Hvor meget jeg præcist vejer aner jeg ikke men for stor det er jeg ihvertfald for det kan man se..

Nu vil jeg til at være glad for mit eget spejlbillede og min krop..

Jeg håber i vil støtte mig i kampen når just eat frister eller når jeg får lyst til sukker eller andet.. og så håber jeg at i vil glæde jer sammen med mig hver gang jeg når et mål..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Lunae

Jeg starter også igen fra i morgen og håber at denne gang bliver den sidste!

Anmeld

24. juli 2011

Meliora

An&Jo skriver:

Jeg går nu igang med en livsstilsændring af de helt store..

Der skal gøres noget NU inden jeg går helt psykisk over mit udseende.. Jeg har altid haft elevatorvægt og for et par måneder siden viste jeg et før og efter billede af mig.. Idag ligner jeg mere før billedet end efter billedet..

Fra nu af skal smøgerne kvittes
Fitnesskortet skal i brug igen
Usund mad skal skæres helt væk
Slikken bliver smidt ud sammen med isen

Jeg er træt af at være for stor både bmi mæssigt men også i mit spejlbillede.. Jeg er træt og uoplagt hele tiden og kan knap stå ud af min seng om morgenen..

Det skal være SLUT fra idag af..

Hvor meget jeg præcist vejer aner jeg ikke men for stor det er jeg ihvertfald for det kan man se..

Nu vil jeg til at være glad for mit eget spejlbillede og min krop..

Jeg håber i vil støtte mig i kampen når just eat frister eller når jeg får lyst til sukker eller andet.. og så håber jeg at i vil glæde jer sammen med mig hver gang jeg når et mål..

jeg har også lige haft et par uger hvor jeg ikke har fået trænet så meget som normalt og har spist usunnde ting Så jeg er tilbage i den sunde stil igen fra i morgen. Held og lykke med vægttabet:-) Jeg kan anbefale madlog.dk det har hjulpet mig med at smide 17 kilo

Anmeld

24. juli 2011

132319

Lunae skriver:

Samme her

Anmeld

24. juli 2011

An&Jo

Lunae skriver:

Rigtig meget held og lykke..

Håber også at jeg kan holde mig selv i nakken nu for jeg er så ked af min krop.. Og så er jeg ked af St min dreng skal se alle mine usunde vaner.. :/

Anmeld

24. juli 2011

An&Jo

FruRafn skriver:

jeg har også lige haft et par uger hvor jeg ikke har fået trænet så meget som normalt og har spist usunnde ting Så jeg er tilbage i den sunde stil igen fra i morgen. Held og lykke med vægttabet:-) Jeg kan anbefale madlog.dk det har hjulpet mig med at smide 17 kilo

Jeg er allerede på madlog skal bare lige have fundet min kode frem igen.. det er en super side og har selv tabt 15kg med den..

Anmeld

24. juli 2011

Lunae

An&Jo skriver:

Rigtig meget held og lykke..

Håber også at jeg kan holde mig selv i nakken nu for jeg er så ked af min krop.. Og så er jeg ked af St min dreng skal se alle mine usunde vaner.. :/

Det er præcis sådan at jeg også har det! Er også tilbage på madlog fra i morgen - virkelig godt redskab!

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Såå sejt du tager kampen op nu, jeg hepper på dig og håber du har en masse der støtter dig i det

Anmeld

24. juli 2011

Lunae

132319 skriver:

Samme her

Anmeld

24. juli 2011

An&Jo

Lunae skriver:

Det er præcis sådan at jeg også har det! Er også tilbage på madlog fra i morgen - virkelig godt redskab!

Madlog er et rigtig godt redskab..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.