Bæresele hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Sabina

Hej de damer

Ja nu er jeg jo helt ny på dette område. Og kan godt være jeg spørger dumt. Men man kan jo ikke være lige klog, på alle områder  Men hvornår må man bruge bæresele? Hvor hovedet vender ind mod os ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Noahmor

Sabina skriver:

Hej de damer

Ja nu er jeg jo helt ny på dette område. Og kan godt være jeg spørger dumt. Men man kan jo ikke være lige klog, på alle områder  Men hvornår må man bruge bæresele? Hvor hovedet vender ind mod os ?

Jeg mener der står fra 3,5 kg på vores. 

Anmeld

24. juli 2011

Thalia

En bæresele kan du først bruge når baby kan holde hovedet selv, og kun i meget kort tid hver dag - 30-40 minutter max.

En slynge kan du bruge fra baby er helt spæd, og lige så mange timer du har brug for det.

Begge mine yngste er blevet slynget meget få dage efter fødslen. Den yngste blev faktisk transporteret hjem fra sygehuset i en slynge under min vinterjakke

Anmeld

24. juli 2011

Sabina

Thalia skriver:

En bæresele kan du først bruge når baby kan holde hovedet selv, og kun i meget kort tid hver dag - 30-40 minutter max.

En slynge kan du bruge fra baby er helt spæd, og lige så mange timer du har brug for det.

Begge mine yngste er blevet slynget meget få dage efter fødslen. Den yngste blev faktisk transporteret hjem fra sygehuset i en slynge under min vinterjakke

Så må jeg helt klart eje en slynge. Det ville gøre tingene så meget nemmere ..

Tak for dit svar ..

Anmeld

24. juli 2011

Sabsy

Sabina skriver:

Så må jeg helt klart eje en slynge. Det ville gøre tingene så meget nemmere ..

Tak for dit svar ..

Vi har en slynge.. :-)

Anmeld

25. juli 2011

Sabina

Bubbes skriver:

Vi har en slynge.. :-)

En i gerne vil af med måske ?

Anmeld

25. juli 2011

Ansemusen

Sabina skriver:

Hej de damer

Jeg synes at en vikle er det bedste. Der sidder barnet fast ind til kroppen, så man kan læne sig forover uden at baby hænger og dingler, og det giver en enorm tryghed for barnet!

Anmeld

25. juli 2011

Maja88

jeg har en strækvikle til salg hvis det har interesse... bruger selv strækvikle.. næsten dagligt

Anmeld

25. juli 2011

Sabina

Maja88 skriver:

jeg har en strækvikle til salg hvis det har interesse... bruger selv strækvikle.. næsten dagligt

Hvor i landet bor du ? Jeg skal lige tænke over det ..

Anmeld

25. juli 2011

Maja88

Sabina skriver:

Hvor i landet bor du ? Jeg skal lige tænke over det ..

omkring Herning...

men den kan jo sendes hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.