hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

kiwilouise

igår kl 22 begyndte der stille og roligt at komme veer. de gik sådan set lidt i sig selv omkring kl 2 og så fik jeg sovet lidt. imorges kl 6 vågnede jeg igen med veer og de kom ca med 15 min mellemrum. de gik så også i sig selv igen - nu er de begyndt igen og kommer med 10 min mellemrum... er det her normalt?

jeg fik akut kejsersnit sidste gang så nåede aldrig så langt med veer. jeg havde bare forestillet mig at veerne ville angribe mig og jeg inden for et par timer ville ligge på fødegangen men der kunne jeg vist godt tro om igen.

bliver bare helt usikker på om det virkelig er veer jeg har når de bare sådan forsvinder et stykke tid og så kommer igen og varer flere timer.

nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

kiwilouise

slet ingen?

Anmeld

24. juli 2011

4kløver

Kan ikke hjælpe da jeg ikke har oplevet det.. men ring til fødegang.. håber at der snart sker noget.. veestøv er sendt..

Anmeld

24. juli 2011

Rødhætte

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.. Jeg startede med at få veer kl 23 om aften og så tiltog det bare stille og roligt og kl 23.16 aften efter havde jeg født..

Held og lykke med det !

Anmeld

24. juli 2011

Frk. Himmelblå

Det er (desværre) heeeelt normalt. Det kan være det går i sig selv, og der ikke sker noget i en uge! 

Men det kan også være, de pludselig tager fat. Effektive veer vil til forskel fra plukkeveer begynde at "åbne" for livmoderen. Så længe det ikke sker, er du ikke i fødsel... Typisk gør de AVS, når de virker, men det er ikke nogen regel. Men de er næsten altid først effektive, når der max er 5-7 min. imellem veerne, og gerne mindre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.