Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Det burde den - der står desværre ikke noget på hjemmesiden.. Men ved de sælger den i Kære Børn. jeg ringer lige til dem imorgen og høre dem af..
Det burde den - der står desværre ikke noget på hjemmesiden.. Men ved de sælger den i Kære Børn. jeg ringer lige til dem imorgen og høre dem af..
okay takker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Sælger denne putte pose fra http://www.cuddle.dk/ - koster 499.- på hjemmesiden Har selv købt den brugt (dba.dk) til 375.- - har IKKE selv fået den brugt, så sælger den igen. Pris hos mig: 300.- incl. porto Afhentning eller mødes i Kgs. Lyngby: 200.-
Sælger denne putte pose fra http://www.cuddle.dk/ - koster 499.- på hjemmesiden
Har selv købt den brugt (dba.dk) til 375.- - har IKKE selv fået den brugt, så sælger den igen.
Pris hos mig: 300.- incl. porto
Afhentning eller mødes i Kgs. Lyngby: 200.-
Hejsa...
Er den solgt?
Jeg vil meget gerne have den....
Julie
Balinus skriver: Hejsa... Er den solgt? Jeg vil meget gerne have den.... Julie
Den er ikke solgt - men Fam. Madsen har spurgt ind til den, og jeg kan først få svaret imorgen.. Men giver dig lige besked imorgen
Nadia&Daniel skriver: Den er ikke solgt - men Fam. Madsen har spurgt ind til den, og jeg kan først få svaret imorgen.. Men giver dig lige besked imorgen
Super - aftale.... :-)
Fam. Madsen skriver: okay takker
Ifølge Kære Børn: den PASSER til alle
Balinus skriver: Super - aftale.... :-)
Venter lige på svar fra Fam. Madsen..
Skal lige have lillepigen til læge og så kommer jeg online igen..
Nadia&Daniel skriver: Venter lige på svar fra Fam. Madsen.. Skal lige have lillepigen til læge og så kommer jeg online igen..
okay takker fordi du ville undersøge det for mig men sælg den bare til balinus
er bange for om min søn bliver for stor til den.
Fam. Madsen skriver: okay takker fordi du ville undersøge det for mig men sælg den bare til balinus er bange for om min søn bliver for stor til den.
Ok - og 1000 tak for dit hurtige svar
Frisk på den handel??
Nadia&Daniel skriver: Frisk på den handel??
Ja der er jeg...
Jeg bor i Århus, men håber at kunne få min søster eller mor til at hente den hos dig, da de bor i Hørsholm.... Snakker lige med dem i dag eller i aften, og giver dig besked.
/Julie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128