Befordringsgodtgørelse ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Kruse90

Wimmie skriver:

Det kan da godt være det er værd at undersøge....

Det syntes jeg da du skal prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Wimmie

Hmmm...der står følgende på OUHs hjemmeside:

Egenbetaling ved kunstig befrugtning:
Pr. 1. januar 2011 er der indført egenbetaling for behandling kunstig befrugtning. Hvis du har en privat syge- eller sundhedsforsikring, kan vi opfordre til, at du undersøger om du kan få tilskud gennem den.  Der
 gives ikke længere befordringsgodtgørelse til behandling med egenbetaling. Du kan læse mere her hvad de nye regler betyder for dig. 

Anmeld

24. juli 2011

Kruse90

Wimmie skriver:

Hmmm...der står følgende på OUHs hjemmeside:

Egenbetaling ved kunstig befrugtning:
Pr. 1. januar 2011 er der indført egenbetaling for behandling kunstig befrugtning. Hvis du har en privat syge- eller sundhedsforsikring, kan vi opfordre til, at du undersøger om du kan få tilskud gennem den.  Der
 gives ikke længere befordringsgodtgørelse til behandling med egenbetaling. Du kan læse mere her hvad de nye regler betyder for dig. 

Det lyder da underligt
Jeg har modtaget papirer fra Brædstrup af.

hmm

Anmeld

24. juli 2011

pussekat

os2 skriver:

Læste på facebooks side " behandling for barnløshed skal være gratis" at man nu også vil fjerne befordringsgodtgørelsen da det er egenbetaling på behandlingerne indenfor barnløshed - er der nogen af jer der ved noget om det ??

de tage det hele fra os af kan bliv pis sur over det men de er jo også så rig dem som er på borg vil godt have der job så kun jeg også betalt mig behandling selv

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Kruse90 skriver:

Det lyder da underligt
Jeg har modtaget papirer fra Brædstrup af.

hmm

Ja, det virker da ret mystisk... de linker til en PDF-fil hvor der også står at man ikke kan få befordringsgodtgørelse ifølge diverse paragraffer

Anmeld

24. juli 2011

Kruse90

Wimmie skriver:

Ja, det virker da ret mystisk... de linker til en PDF-fil hvor der også står at man ikke kan få befordringsgodtgørelse ifølge diverse paragraffer

hmm mystisk:/

Anmeld

24. juli 2011

os2

Wimmie skriver:

Det kan da godt være det er værd at undersøge....

Mener man skal have over 50 km hver vej fo rat kunne få godtgørelsen

Anmeld

24. juli 2011

os2

efter at have læst på OUH's hjemmeside tror jeg det skal tolkes således:

At man får godtgørelsen til samtaler og til de gange man kommer ind til scanninger osv, men bare ikke får den dag der er ÆO, for så skal man jo selv betale. Det passer godt nok med de gange vi har været der, at vi har fået til alle gange vi har været på klinikken bare ikke den dag der har været ÆO.

Befordring eller befordringsgodtgørelse gives kun i forbindense med vederlagsfri behandling. Det vil sige at der stadigvæk ydes godtgørelse i forbindelse med fertilitetsudredning, forsamtaler og for patienter der får præimplantationsdiagnostik (ægsortering). 

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

os2 skriver:

efter at have læst på OUH's hjemmeside tror jeg det skal tolkes således:

At man får godtgørelsen til samtaler og til de gange man kommer ind til scanninger osv, men bare ikke får den dag der er ÆO, for så skal man jo selv betale. Det passer godt nok med de gange vi har været der, at vi har fået til alle gange vi har været på klinikken bare ikke den dag der har været ÆO.

Befordring eller befordringsgodtgørelse gives kun i forbindense med vederlagsfri behandling. Det vil sige at der stadigvæk ydes godtgørelse i forbindelse med fertilitetsudredning, forsamtaler og for patienter der får præimplantationsdiagnostik (ægsortering). 

Hmmm..ok, det havde jeg ikke lige set. Så alle samtaler og de gange jeg var inde og få taget blodprøver, dem kan man evt. få befordring for?

Anmeld

24. juli 2011

grinny

Nu er jeg lige nysgerrig fordi jeg er virkelig lost

Vi skal til den første samtale d. 12 september. Vi kommer fra Lolland og skal til Næstved kan vi så få betalt det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.