Svag hovedpine og kvalme i uge 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.395 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg er idag 34+2 og har haft hovedpine, kvalme og lidt utilpashed hele dagen.. Jeg har mærket masser af liv fra bebse men bliver lidt urolig for om det er begyndende svangerskabsforgiftning da jeg har graviditets diabetes oven i hatten.. Har ikke lyst til at ringe til svangregangen i tilfælde af det bare en en omgang influenza der er på vej..

Hvad ville i gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Sophia'smor

Anonym skriver:

Hej jeg er idag 34+2 og har haft hovedpine, kvalme og lidt utilpashed hele dagen.. Jeg har mærket masser af liv fra bebse men bliver lidt urolig for om det er begyndende svangerskabsforgiftning da jeg har graviditets diabetes oven i hatten.. Har ikke lyst til at ringe til svangregangen i tilfælde af det bare en en omgang influenza der er på vej..

Hvad ville i gøre ?

Jeg har døjet med hovedepine hver aften den sidste uges tid. :/ . og mit blodtryk er forlavt, men går da ud fra alting er som det skal være. Rigtig god bedring,

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Ingen andre der har et bud ?

Anmeld

24. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre ?

Da jeg var 39+5 havde jeg også en dag med utilpashed, ondt i hovedet og plukveer, havde dog tegn på svangerskabsforgiftning i form af protein i min urin, men da jeg ikke havde andre tegn på det da jeg fik det målt ved lægen.. Fik dog at vide at hvis jeg fik hovedpine, hævede op, en tryllende for brystet så skulle jeg lige ringe til FG..

Så det gjorde jeg den dag, og den Jm jeg snakkede med mente ikke at der ville være noget, men for at berolige mig, fik jeg lov at komme ind på svangwrskabsafdelingen og blive tjekket..

I løbet af en time (imen jeg fik kørt strimmel) fik jeg målt mit BT, og det steg hver gang..

Så det viste sig at jeg havde en mild form af SF..

Så jeg ville tage alle symptomer alvorligt.. Heller blive tjekket en gang for meget end at risikere noget.. ( har en veninde hvor det var igang med at udvikle sig til kritisk, før de opdagede det)..

Så mit råd er at hellere ringe en gang for meget end for lidt.. Om ikke andet, så for at blive beroliget lidt .. :-)

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Hvis du er nervøs for at det kan være svangerskabsforgiftning eller andet, så synes jeg bestemt at du skal ringe til FG og høre hvad de mener. Hellere ringe en gang for meget en gang for lidt.

God bedring!

/Fenja

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Da jeg var 39+5 havde jeg også en dag med utilpashed, ondt i hovedet og plukveer, havde dog tegn på svangerskabsforgiftning i form af protein i min urin, men da jeg ikke havde andre tegn på det da jeg fik det målt ved lægen.. Fik dog at vide at hvis jeg fik hovedpine, hævede op, en tryllende for brystet så skulle jeg lige ringe til FG..

Så det gjorde jeg den dag, og den Jm jeg snakkede med mente ikke at der ville være noget, men for at berolige mig, fik jeg lov at komme ind på svangwrskabsafdelingen og blive tjekket..

I løbet af en time (imen jeg fik kørt strimmel) fik jeg målt mit BT, og det steg hver gang..

Så det viste sig at jeg havde en mild form af SF..

Så jeg ville tage alle symptomer alvorligt.. Heller blive tjekket en gang for meget end at risikere noget.. ( har en veninde hvor det var igang med at udvikle sig til kritisk, før de opdagede det)..

Så mit råd er at hellere ringe en gang for meget end for lidt.. Om ikke andet, så for at blive beroliget lidt .. :-)

Tusind tak for det hurtige svar

Anmeld

24. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tusind tak for det hurtige svar

Det var da så lidt :-)

Det blev godt nok lidt langt til trods for at det er skrevet fra mobilen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.