38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Jolene

Er optimistisk igen. Sidste uges billeder er lidt triste, da vi fik at vide, at bebs har vendt numsen ned ad

Nu håber vi bare på, at han snart finde på at komme til verden af sig selv, så det forhåbentlig ikke ender med kejsersnit.

Hvis fødslen selv går i gang, og han ikke vejer over 4 kg, så må jeg forsøge at føde ham selv - hvilket er målet 

Skal til scanning og lægesamtale på fredag, når jeg er 39+0 

Første billede er fra sidste uge. Jeg vender med rumpen i vejret for at lokke bebs ud af bækkenet, så han kan vende sig. Han blev forsøgt vendt i alt 4 gange af 2 omgange. Fredagen hvor det det opdaget, han lå forkert, og i tirsdags. I tirsdags havde han dog sat sig så godt fast, at lægen kun forsøgte 1 gang. Kunne tydeligt mærke, han ikke ville op af bækkenet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

B&J

Jeg håber det lykkes at vende den lille inde i maven især med det håre arbejde du laver...

og sikke en smuk mave du også har den sidder super godt på dig

Anmeld

24. juli 2011

Jolene

B&J skriver:

Jeg håber det lykkes at vende den lille inde i maven især med det håre arbejde du laver...

og sikke en smuk mave du også har den sidder super godt på dig

Tak Men vendingsforsøgene er overstået, og han ville ikke rundt. Så nu skal han bare finde på selv at ville fødes med numsen ned ad. Hvis han ikke selv finder på det, tager lægerne over

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Jolene skriver:

Tak Men vendingsforsøgene er overstået, og han ville ikke rundt. Så nu skal han bare finde på selv at ville fødes med numsen ned ad. Hvis han ikke selv finder på det, tager lægerne over

jeg håber du føder alm og alt skal nok gå

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Fine billeder (; man kan selvfølgelig håbe at han vender sig, ellers skal det nok gå godt med kejsersnit .. 

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Sikke en fin mave

Håber at han gerne vil fødes i den "forkerte" stillng , ellers er KS ikke så slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.