Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MD-Scanning af den lille prinsesse. Hun sov sig igennem det meste, så billedet er taget hvor hun "ligger på maven". Her ser man rigtig den flotte ryg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
xoxotasha skriver: MD-Scanning af den lille prinsesse. Hun sov sig igennem det meste, så billedet er taget hvor hun "ligger på maven". Her ser man rigtig den flotte ryg.
Åh så fin
sikke fin Kan se du er sat til at føde den 8 dec, jeg er selv sat til den 9 dec, men jeg er idag 20+2 Så det er lidt mærkeligt, men fiiin er hun , vi venter os, også en prinsesse.
Amandas-mor: Tusind tak
PernilleogDennis: Ja, det er da lidt sjovt. Jeg modtager graviditet-mails hver dag om nye ting og hvor langt jeg er, og det passer med dato fra læge
xoxotasha skriver: Amandas-mor: Tusind tak PernilleogDennis: Ja, det er da lidt sjovt. Jeg modtager graviditet-mails hver dag om nye ting og hvor langt jeg er, og det passer med dato fra læge
Det passer da også fint når man ser på datoen for MD og hvor langt du er nu. Jeg er nemlig 21+5 (mandag) og er sat til 30/11.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det passer da også fint når man ser på datoen for MD og hvor langt du er nu. Jeg er nemlig 21+5 (mandag) og er sat til 30/11.
Ja, så ser det da ud til at passe
Sikke et dejligt billede... det er så livsbekræftende, og så dejligt at se sit barn inde i maven
Fint billede
Skønt
Mange tak allesammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128