Jeg var også meget bekymret her 2. gang, og var sikker på, at jeg ville føde midt på køkkengulvet!
1. gang opdagede jeg heller ikke, at jeg havde veer før meget sent i forløbet, og da jeg nåede på sygehuset, var jeg godt nok kun 5 cm åben, men så tog jeg altså lige de sidste på mindre end 30 min, og ud kom hun..
Så denne gang havde min jordemor sagt, at jeg skulle komme ind, lige så snart der var optræk til det mindste! Jeg var så heldig, at vandet gik igen, som det første kl.16 om eftermiddagen.. Jeg var inde til tjek, og havde de ondeste plukveer, og det var kun fordi jordemoren sagde at det var PLUKveer, at jeg ikke troede det var rigtige veer.. Det gjorde mig igen bekymret, fordi jeg kunne åbenbart ikke mærke forskel, fordi de gjorde så ondt
Og jordemoren tog mig ikke rigtig seriøst, eller det følte jeg i hvert fald ikke 
Men omkring midnat, kunne jeg mærke en lille bitte forskel, på hvordan de nev, også ringede jeg til sygehuset, og sagde, at nu kom jeg altså ind, for nu turde jeg ikke blive hjemme længere.. 20 min senere stod jeg derinde, og havde en ganske alm fødsel, hvor jeg kun var 2 cm åben da jeg kom ind, og det stille og roligt gik fremad, og ikke nu-tager-vi-lige-det-hele-på-én-gang.. Men hun var ude kl.02.43 så det havde taget mindre end 3 timer, fra første rigtige ve, til hun var ude, så det var på ingen måde en lang fødsel!
Hihi, men jeg kunne følge noget bedre med denne gang