Fleregangsgravid og at mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2011

Anonym trådstarter

Da jeg ventede min datter, der mærkede jeg liv i uge 14-15, hver dag fra uge 16 og det kunne mærkes udvendigt fra uge 18.

I denne graviditet har jeg været i tvivl. Har mærket lidt, men ikke noget vildt og det undrer mig meget. Jeg tror jeg har oplevet 3 spark hvor jeg ikke var i tvivl, men i og med at det har været 1 spark og så intet derefter af 3 omgange, så bliver jeg lidt i tvivl alligevel.

Jeg ved ikke om jeg muligvis har en foranliggende livmoder og om det kan være derfor, men jeg undrer mig lidt og er nok også lidt bekymret. Inden denne graviditet mistede vi i 10. uge ved en MA hvor vi 2 uger inden havde set hjerteblink og jeg har derfor til tider meget svært ved at tro på at den stadig er i live derinde, men tænkte at det ville blive bedre når nu jeg begyndte at mærke den, men det føler jeg bare ikke at jeg gør.

Jeg er så meget i tvivl og bliver derved også lidt bekymret da jeg mærkede min datter tidligt, så ville lige høre jer der har fået mere end 1 barn om hvornår I mærkede liv med nr. 2,3 osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Lullaby

1 gang var jeg over 20 uger henne. 2 gang var jeg 13 uger. Så mærkede jeg små bobler i mavsen hver dag  som så blev til spark senere hen self.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.