Farve tema???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.661 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2011

Kay

Hejsa... vi var jo egentlig blevet enige om et farvetema til vores bryllup... nemlig, sort, perlemor og Lilla...

min kommende mand har ingen yndlings farve... men han er glad for sort og blå... min YNDLINGS farve er Lilla... men der er bare så mange der har lilla som farve i øjeblikket...

hvilket selvfølgelig gør det let for så er tingende der i den farve man gerne vil ha... men er også sådan lidt... ja jeg gidder ik være som alle andre... slet ikke når vores bryllups planer er så "anderledes" som de er... vores plan er Picknik i dyrehaven og fest på bakken...

så ja... nogle gode forslag til gennemgående farver??? til dem der ik har læst min bryllupstråd, så er det et sommer brylup, og det er 2012

jeg elsker jo bare lilla... så har svært ved at de noget der ikke er lilla... især i øjeblikket hvor alt er lilla... hvis i forstår

alle ved jeg elsker Lilla... så det er en så oplagt farve at vælge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Stjernestoev

Gul, hvid og grøn.. Måske noget margurit tema?

Anmeld

23. juli 2011

Kay

Stjernestoev skriver:

Gul, hvid og grøn.. Måske noget margurit tema?

Århh ja det er også en smuk blomst

Anmeld

24. juli 2011

Kay

Ingen andre med gode ideer?? så jeg kan komme videre med projekt bryllup og tænke mindre på projekt som jo ikke vil som vi vil...

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Kay skriver:

Ingen andre med gode ideer?? så jeg kan komme videre med projekt bryllup og tænke mindre på projekt som jo ikke vil som vi vil...

Skal i holde det på en restaurant eller? Jeg tænker om du ikke kunne kombinere lilla på en sådan måde at den blender ind, men alligevel kan ses.. ?  

Lige et knus for at det andet ikke vil lykkes.. 

Anmeld

24. juli 2011

bøgelund

Kay skriver:

Hejsa... vi var jo egentlig blevet enige om et farvetema til vores bryllup... nemlig, sort, perlemor og Lilla...

min kommende mand har ingen yndlings farve... men han er glad for sort og blå... min YNDLINGS farve er Lilla... men der er bare så mange der har lilla som farve i øjeblikket...

hvilket selvfølgelig gør det let for så er tingende der i den farve man gerne vil ha... men er også sådan lidt... ja jeg gidder ik være som alle andre... slet ikke når vores bryllups planer er så "anderledes" som de er... vores plan er Picknik i dyrehaven og fest på bakken...

så ja... nogle gode forslag til gennemgående farver??? til dem der ik har læst min bryllupstråd, så er det et sommer brylup, og det er 2012

jeg elsker jo bare lilla... så har svært ved at de noget der ikke er lilla... især i øjeblikket hvor alt er lilla... hvis i forstår

alle ved jeg elsker Lilla... så det er en så oplagt farve at vælge...

eeelsker også lilla..  

men har altså også en svaghed for limegrøn lige for tiden..

Anmeld

24. juli 2011

Kay

AalborgPigen skriver:

Skal i holde det på en restaurant eller? Jeg tænker om du ikke kunne kombinere lilla på en sådan måde at den blender ind, men alligevel kan ses.. ?  

Lige et knus for at det andet ikke vil lykkes.. 

... vi holder picknik i dyrehaven... så selve farvetemaet er mest til invitationer, takkekort, brudebuket, kage, og vi snakker evt om et lille gæste hæfte til folk, da vores familier ikke kender hinanden serlig godt...

Anmeld

24. juli 2011

Kay

bøgelund skriver:

eeelsker også lilla..  

men har altså også en svaghed for limegrøn lige for tiden..

Lime grøn er ingen af os ret meget til... men den grønne farve i baby.dk syntes jeg er flot...

har tænkt lidt på at lave det multifarvet...

Anmeld

24. juli 2011

Stjernestoev

Jeg synes multifarvet er fedt
Det kunne være fedt med nogle sommerfarver i pangfarver. Når det er et naturbryllup

Anmeld

24. juli 2011

Kay

Stjernestoev skriver:

Jeg synes multifarvet er fedt
Det kunne være fedt med nogle sommerfarver i pangfarver. Når det er et naturbryllup

Ja det tænker jeg også... og så er lilla jo stadig en del ad det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.