Vil da lige vise :-) en uges anstrengelser i IKEA * værelse *

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

bullerbassen

Mettefpigen skriver:

Det kan jeg da sagtens forstå  hihi.. Stort tillykke med det

TAK ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Klumpe-dumpe

bullerbassen skriver:

Ja nemlig - det skulle det gerne kunne bruge et stykke tid nu.

Syntes det er blevet et rigtig fint.

Jo er du gal de var tunge - mig & drengene smuttede bare lige hurtig ind - skulle bare have 4 stk ( 2 til hver ) pu ha det var ski hårdt og stå med. Godt der næsten ikke var kø.....

Da jeg købte dem i mandags stod jeg så i kø i 45 min. :(

Jo værelset kan de da bruge indtil de får brug for en dobbel seng ;)

Anmeld

23. juli 2011

bullerbassen

Rose <3 skriver:

Da jeg købte dem i mandags stod jeg så i kø i 45 min.

Jo værelset kan de da bruge indtil de får brug for en dobbel seng

Av av så havde jeg nok lagt dem på gulvet  stod kun med 4 og det syntes jeg var hårdt.

De får de ALDRIG brug for hjemme ved moar

Anmeld

23. juli 2011

Klumpe-dumpe

bullerbassen skriver:

Av av så havde jeg nok lagt dem på gulvet  stod kun med 4 og det syntes jeg var hårdt.

De får de ALDRIG brug for hjemme ved moar

Uha nej deres gulv er så beskidt :( Men jeg var sgu lige ved at tude til sidst... og fattede så minus af, hvad alle de mennesker lavede derude, mandag kl 17.30... (jow jow de talte svensk - tysk - norsk hele bundtet, så du kan godt forstille dig nogle vogne der var proppet.

Arh hold da op, inden du får set dig om, sååååååå :P

Anmeld

23. juli 2011

K&S

bullerbassen skriver:

Efter nogle lange hårde shopping ture i IKEA, som nemt kunne havde endt i en skilsmisse  er der nu værelser klar til de store drenge.

Det har kostet blod , sved & tårer ( og en masse penge )

Så vil da lige dele det endelige resultat med jer. Der blev både plads til dobbelt klædeskab & skrive bord så alt lykkes

Tak til pigerne som var hurtige på tasterne i formiddags, da jeg skulle bruge akut hjælp til kasser til reolen.

Det blev til lidt fra IKEA & lidt fra Bilka. Blomsten på sidste billede har knægtene selv valgt

Super flot...!

Har de fået 2 ens værelser?

Anmeld

23. juli 2011

bullerbassen

Rose <3 skriver:

Uha nej deres gulv er så beskidt Men jeg var sgu lige ved at tude til sidst... og fattede så minus af, hvad alle de mennesker lavede derude, mandag kl 17.30... (jow jow de talte svensk - tysk - norsk hele bundtet, så du kan godt forstille dig nogle vogne der var proppet.

Arh hold da op, inden du får set dig om, sååååååå

Hi hi det er også rigtig - ikke den smartes løsning.

Var derinde fredag eftermiddag er du gal ALLE de mennesker. Også en masse turister med indkøbsvognen fyldt op til randen.

Der skal handles stort det er jo nok så billigt

Hvis jeg skulle stå i kø så længe - pu ha så var jeg nok endt uden kasser til reolen. Efter en tur i IKEA først så var min tåmodihed hvis nok brugt op.

Anmeld

23. juli 2011

bullerbassen

Rose <3 skriver:

Uha nej deres gulv er så beskidt Men jeg var sgu lige ved at tude til sidst... og fattede så minus af, hvad alle de mennesker lavede derude, mandag kl 17.30... (jow jow de talte svensk - tysk - norsk hele bundtet, så du kan godt forstille dig nogle vogne der var proppet.

Arh hold da op, inden du får set dig om, sååååååå

Og NEJ NEJ ingen overnattene gæster i dobbelt seng

Anmeld

23. juli 2011

bullerbassen

K&S skriver:

Super flot...!

Ja næsten møblerne er ens, men billedet på væggen har de selv valgt og  er ikke ens.

Kasserne i reolen er heller ikke samme farve og bror mand har ikke tæppe på gulvet.

Men ellers har de meget samme smag

Anmeld

23. juli 2011

bullerbassen

K&S skriver:

Super flot...!

Og tak syntes de er blevet super flotte

Anmeld

23. juli 2011

K&S

bullerbassen skriver:

Ja næsten møblerne er ens, men billedet på væggen har de selv valgt og  er ikke ens.

Kasserne i reolen er heller ikke samme farve og bror mand har ikke tæppe på gulvet.

Men ellers har de meget samme smag

Jeg var også bare meget nysgerrig efter hvor ens smag, de har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.