Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
carinabj skriver: det er bare i orden!!!
det er bare i orden!!!
Det bliver 220,- i alt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EmmaJosephine skriver: Det bliver 220,- i alt
okay! Tror jeg venter med den lilla hummel, har vist bodyer nok i 56. Så bliver det vel 170kr? Går ud fra portoen er den samme. Sender du en pb med konto oplysninger?
carinabj skriver: okay! Tror jeg venter med den lilla hummel, har vist bodyer nok i 56. Så bliver det vel 170kr? Går ud fra portoen er den samme. Sender du en pb med konto oplysninger?
Det lyder fint
Hvor er der bare meget lækkert tøj ! Men det er desværre aaalt for småt :/
Hva vil du ha for disse fine sager ?? (På billed 2 er det den blomsteret heldragt jeg gern vil have) ..den der "køre-pose" dragt, hva farve er den. (blå eller sort) ?
Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver: Hva vil du ha for disse fine sager ?? (På billed 2 er det den blomsteret heldragt jeg gern vil have) ..den der "køre-pose" dragt, hva farve er den. (blå eller sort) ?
Jeg fik faktisk lige solgt alle de ting i går aftes .. - Undtagen det første billede :-)Køreposen er mørkeblå
Maja_4000 skriver: Hvor er der bare meget lækkert tøj ! Men det er desværre aaalt for småt :/
Hehe, ih tak! Øv, det var ærgeligt
Kan det passe, at det er de ting du er interessert i?
EmmaJosephine skriver: Kan det passe, at det er de ting du er interessert i?
jep det er det nemlig
Er der hul i ryggen på køreposen så den evt. ka bruges i den lille baby auto-stolen?
Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver: jep det er det nemlig Er der hul i ryggen på køreposen så den evt. ka bruges i den lille baby auto-stolen?
Der er hul mellem benene i dragten, så h*n kan sagtens have den på i autostolen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128