Kan ikke få luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige høre om andre har oplevet noget lignende.. ??

Jeg har et par nætter oplevet, at jeg nærmest vågner med et sæt og bare ikke kan få vejret.. jeg gisper og prøver at synke og det føles virkelig som om jeg har noget galt i halsen og efter et minut eller 2 er alt normalt igen. Men det er simpelthen bare SÅ ubehageligt.

Jeg skal have fat i lægen på mandag, så hører ad der.. men ku jo være andre havde erfaringer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Trollebaby

Har godt nok ikke rigtig prøvet det selv, men har hørt at det skulle være meget normalt hvis man sover på ryggen efter et bestemt antal uger ? Jeg sover altid på maven eller siden, så måske derfor jeg ikke har oplevet det...

Men er da en god idé at snakke med lægen alligevel

Anmeld

23. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg vil lige høre om andre har oplevet noget lignende.. ??

Jeg har et par nætter oplevet, at jeg nærmest vågner med et sæt og bare ikke kan få vejret.. jeg gisper og prøver at synke og det føles virkelig som om jeg har noget galt i halsen og efter et minut eller 2 er alt normalt igen. Men det er simpelthen bare SÅ ubehageligt.

Jeg skal have fat i lægen på mandag, så hører ad der.. men ku jo være andre havde erfaringer..

Hvor langt er du henne?

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

solhau skriver:

Har godt nok ikke rigtig prøvet det selv, men har hørt at det skulle være meget normalt hvis man sover på ryggen efter et bestemt antal uger ? Jeg sover altid på maven eller siden, så måske derfor jeg ikke har oplevet det...

Men er da en god idé at snakke med lægen alligevel

Jeg er i uge 33 og sover primært på siden, men også på ryggen - elsker at sove på ryggen, men falder oftest i søvn på siden..

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvor langt er du henne?

Kærligst
Sussie

Snart uge 34

Anmeld

23. juli 2011

Muffinmus

du kan lukke af for meget ved at sove på ryggen, og trykke mange ting, især dine lunger som bliver puffet op ad når du sover, så du skal evt hæve hovedet lidt mere. Det er da bedst at sove på siden, men huska t sove på den rigtige side:-)

Og ja, ellers kan det f.eks være halsbrand, det kan føes som om der ligger et ton mursten på din brystkasse:-) ikkesådan noget kradseri i svælget man normalt kender til, helt anderledes.

Anmeld

23. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Snart uge 34

Kan kun give MariaE ret

Begynd at sove på siden og læg nogle puder under nakke og skuldre, så din overkrop er hævet lidt..så hjælper det gerne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.