Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil også have et
Dejlig billed
HOOOOLD nu ferie - hvor er I lækre!!!
Og tillykke med kameraet - så er der ingen undskyldning for manglende billedspam!!! Vi andre vil egrne ha' noget smukt at kigge på, jo
Rosa skriver: HOOOOLD nu ferie - hvor er I lækre!!! Og tillykke med kameraet - så er der ingen undskyldning for manglende billedspam!!! Vi andre vil egrne ha' noget smukt at kigge på, jo
Vingummien skriver: Vil også have et Dejlig billed
sarahb skriver: Tak søde ... Der er garanti for billedespam Fik du min mail herinde ??
Tak søde ... Der er garanti for billedespam Fik du min mail herinde ??
Øhhh - chekker lige
I er bare smækre lækre begge to!!!! Jeg glæder mig til billedspam!!!
sarahb skriver: Så er der bestilt kamera til mor her. Så fedt at mine forældre vil give mig det i fødselsdagsgave. Nu har jeg bestilt det fra nettet samt en lækker linse. Det skulle være lige til mit forbrug! Så det er så Cool. Glæder mig så meget til at få det. Når de engang kommer hjem fra UsaKram fra OS
Så er der bestilt kamera til mor her. Så fedt at mine forældre vil give mig det i fødselsdagsgave. Nu har jeg bestilt det fra nettet samt en lækker linse. Det skulle være lige til mit forbrug! Så det er så Cool. Glæder mig så meget til at få det. Når de engang kommer hjem fra UsaKram fra OS
Lækkert med en dejligt kamera.
Super godt billede
Skønt. Efter jeg fik mit nye lækre kamera, går jeg også bare amok med billeder. Lækkert!
Sødt billede.
kæft hvor er i lææææækre
glæder mig til en maaaasse billedspam
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128